دانلود بازی Dawn of Fear برای PC
دانلود بازی Dawn of Fear برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dawn of Fear برای PC

پارسی گیم 26 خرداد 1399 4 دیدگاه
6,275 بازدید

دانلود بازی Dawn of Fear برای کامپیوتر

فرانچایز Resident Evil توانست با تلفیق صدا و تصویر حس ترس بی‌نظیری میان طرفداران بازی‌های ویدیویی ارائه کند. این بازی در ارائه چنین حسی بسیار موفق بود و حالا استودیو Brok3nsite تصمیم گرفته است تا با ارائه بازی Dawn of Fear همین حس ترس را تکرار کند. این بازی است که به‌صورت سوم شخص دنبال می‌شود و داستان الکس را روایت می‌کند. مرد جوانی که گذشته‌ای تراژیک را به دوش می‌کشد حالا باید با حل معماها و جمع‌آوری سرنخ‌ها از این فضای تاریک و اهریمنی بگریزد. تمام داستان در عمارتی ترسناک و تاریک دنبال می‌شود که هر گوشه آن پر از اتفاقاتی ترسناک است.

در بازی Dawn of Fear باشخصیتی روبه‌رو هستیم که اعضای خانواده خود را به دلایل مختلفی ازجمله خودکشی و مریضی ازدست‌داده است و حالا به عمارت قدیمی‌اش برگشته است. عمارتی که بدون هیچ دلیل منطقی از زامبی‌ها و موجودات عجیب پرشده است. از زامبی‌های رزیدنت اویل تا موجودات عجیب دیگر همگی در این بازی حاضر هستند تا به‌عنوان دشمن در مقابل شما قرار بگیرند. الکس که شخصیت اصلی بازی است باید دلیل کشته شدن مادرش را در این امارت خالی پیدا کند. بالاخره چیزی باعث ایجاد این واقعه تراژیک شده است و سناریوهای مختلفی این را به شما توضیح خواهند داد. بازی از طریق دید سوم شخص پیش می‌رود و باید داخل محیط بازی به‌خوبی بگردید و سرنخ‌های مختلف را پیدا کنید تا بتوانید بالاخره دلیل این اتفاق تراژیک را پیدا کنید و جدا از آن نیز از دست این موجودات ترسناک خودتان را برهانید.

باید بتوانید با استفاده از ابزارهای که در دست دارید، از خود دفاع کنید و همچنین دقت کنید که بازی در مکان‌هایی مختلف روایت می‌شود و برای همین سیستم ذخیره خاصی در نظر گرفته‌شده است. ممکن است مجبور باشید چند بار بعضی صحنه‌ها را تکرار کنید تا بالاخره بقا پیدا کنید. Dawn of Fear با الهام از عنوان‌های مشابهی ساخته‌شده است اما این به سلیقه شما بستگی دارد که آیا از بازی خوشتان بیاید یا نه. بازی داون آف فیر شمارا کنجکاو می‌کند تا بالاخره پایان ماجرا با بفهمید و همین تا آخرین لحظه شمارا میخکوب خود نگه می‌دارد. حس ترس مخلوط با گیم پلی تأثیرگذار ساعت‌ها شمارا سرگرم خود خواهد کرد و اگر دنبال نمونه‌های مشابه هستید ما بازی‌های Resident Evil 3 و Dead By Daylight است.

در ادامه برای دانلود بازی Dawn of Fear با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 650
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel core i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Dawn of Fear is about solving puzzles to advance in the story, where the player will have to manage the resources of the inventory properly. Our main character Alex must discover what his late stepmothers was doing in the mansion. The scenarios and environments be presented with fixed cameras. The control is in third person.
Collect the clues and objects
Defend yourself
Save points are unique and limited
Survive

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    فرهاد

    مهمان

    من نصب کردم بدون مشکل ، ولی وقتی اجرا میکنی دوتا از صفحه ها که اسم کمپانی ها هست میاد بعدش کلا از بازی میره بیرون برنامه فروشگاه ویندوز باز میشه با متن جستجو steam که هیچیم نمیاره روی ویندوز 10، اگر میشه بگید چیکارش کنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به فرهاد

      پشتیبانی

      بازی را کرک کنید

  • Avatar

    حسن

    مهمان

    سلام.ببخشید من یه مشکلی دارم..موقعی که میرم داخل صفه سیاه میشه و نمیاره..چه کنم
    به سیستمم میخوره

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسن

      پشتیبانی

      سلام
      پیش نیازهای بازی را نصب کنید
      سیستم و کارت گرافیک خود را آپدیت کنید
      مطمئن شوید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را در اختیار دارید