دانلود بازی Cloud Gardens برای PC
دانلود بازی Cloud Gardens برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Cloud Gardens برای PC

پارسی گیم 14 شهریور 1400 بدون دیدگاه
4,032 بازدید

دانلود بازی Cloud Gardens برای کامپیوتر

حتماً لازم نیست که یک بازی برای سرگرم کردن بازیکن، عناصر پیچیده و متعددی را در خودش داشته باشد. گاهی ساده‌ترین ایده‌ها برای ساخت بازی‌های ویدیویی می‌تواند جذاب و سرگرم‌کننده باشد و در عین حال، چیز جدید و تازه‌ای را هم ارائه دهد. بازی Cloud Gardens از استودیو Noio یک عنوان آرامش‌بخش بوده که در آن باید با استفاده از سلیقه و هوش خود، گیاهان مختلف را پرورش داده و جلوه‌ای جدید به مناطق تخریب‌شده و قدیمی بدهید.

بازی محیط‌های کوچکی از شهر را که به خرابه تبدیل شده‌اند در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از گیاهان مختلف آن را بپوشانید و ظاهرش را زیباتر کنید. تنوع این مکان‌های شهری مخروبه باعث می‌شود هر مرحله، منحصربه‌فرد باشد و برای سرسبز کردن آن، علاوه بر هوش، از خلاقیت خودتان هم کمک بگیرید. هدفی در این بازی وجود ندارد و همه‌ چیز بسته به سلیقه شما می‌تواند شکل بگیرد.

طیف گسترده‌ای از گل و گیاه در اختیار شما قرار داشته که می‌توانید از هرکدام برای ساخت محیط سرسبز خود کمک بگیرید. گاهی شاید بخواهید ترکیبی از چند مدل گیاه را در کنار هم داشته باشید و یا گاهی هر منطقه را مخصوص یک گیاه خاص کنید تا تم متفاوتی به محل کار خود بدهید. بازی گاهی چالش‌هایی را در قالب معما پیش پای شما قرار می‌دهد تا در حین ساختن باغ سرسبز خود، مقداری هم از مغزتان کار بکشید.

هدف اصلی این بازی انتقال حس آرامش به بازیکن است و چه سوژه‌ای بهتر از گل و گیاه در کنار یک موسیقی زیبا می‌تواند این کار را انجام دهد. در انتهای هر مرحله نیز می‌توانید چیزی که ساخته‌اید را با سایر دوستان خود به اشتراک گذاشته و ساخته‌های خود را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر به گیاهان علاقه دارید و دنبال آرامش هستید، Cloud Gardens را حتماً امتحان کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Planet Zoo را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Cloud Gardens با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8+
Processor: 2.4GHz Dual Core
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 512 MB NVIDIA GeForce 9800 / ATI Radeon HD 2600 XT
DirectX: Version 10
Storage: 300 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Harness the power of nature to overgrow lo-fi scenes of urban decay and manufactured landscapes. Create small plant-covered dioramas of brutalism and beauty by planting seeds, repurposing hundreds of discarded objects and creating unique structures for nature to reclaim.
Dive into a relaxing sandbox mode with no goals, or take on a multi-chapter “campaign” where the task is to strike a balance between the natural and the manufactured. Adding objects will encourage lush vegetation to grow, but each object must be covered in foliage in order to proceed.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.