دانلود بازی 1971 Project Helios برای PC
دانلود بازی 1971 Project Helios برای PC پارسی گیم

دانلود بازی 1971 Project Helios برای PC

پارسی گیم 20 خرداد 1399 بدون دیدگاه
8,722 بازدید

دانلود بازی 1971 Project Helios برای کامپیوتر

هنگامی‌که به ژانر بازی‌های استراتژیک نوبتی نگاه می‌اندازیم، گزینه‌ای بهتر از سری بازی XCOM پیدا نمی‌کنیم. استودیو Recotechnology  مدتی پیش دست‌به‌کار ساخت بازی جدیدش شد و بالاخره شاهد انتشار این بازی هستیم. 1971 PROJECT HELIOS اسم عنوان تازه‌ای است که در سبک استراتژیک نوبتی منتشرشده است و ویژگی نبردهای مدرن و امروزی را با اکشن هیجان‌انگیز ترکیب کرده است. انواع و اقسام تفنگ‌ها حاضر هستند و البته که شاهد آن کلیشه‌های قدیمی و نبرد خیر و شر نیستیم. این بازی داستان دنیایی عجیب را نشان می‌دهد که سراسر رمز و راز است و شما قرار است باتجربه آن، پرده از تمام رازها بردارید.

8 شخصیت و مبارزه بزرگ در بازی 1971 PROJECT HELIOS به‌منظور انجام یک هدف گرد هم آمده‌اند. باید راهی پیدا کنند تا دانشمند مهمی که توسط یک گروه تبه‌کار به گروگان گرفته‌شده است را نجات دهند. در این راه با انواع و اقسام مشکلات روبه‌رو خواهید شد و برای نمونه حملاتی سنگین را خواهید چشید و البته که باید محیط‌های نظامی بزرگی را برای پیدا کردن سر نخ بگردید. در سوی دیگر دشمن نیز آماده نشسته است و منتظر است تا شما دست از پا خطا کنید تا حسابتان را برسد. فناوری بسیار خطرناکی در دست آدم‌های خبیث قرارگرفته است که استفاده از آن می‌تواند به معنی پایان یافتن به حیات انسان شود. بازی دارای گیم پلی بسیار جالبی است و که در طول چند قسمت مختلف پیش می‌رود. از سویی با سربازان، اسنایپرها و شوالیه‌ها روبه‌رو هستید که هرکدام قدرت خاص خودشان رادارند. دشمن را بررسی کنید و نقشه حمله را کاملاً دقیق بچینید.

بازی 1971 PROJECT HELIOS شمارا به مکان‌های مختلفی هدایت می‌کند. حتی سیاه‌چال‌هایی از قرون‌وسطی نیز آماده جستجو است و به‌نوعی یک معجون از تاریخ بشر را شاهد هستیم. می‌توانید لوازم و سلاح‌های جدیدی برای خود خریداری کنید و با بهترین تجهیزات وارد میدان شود. با پیشرفت در بازی یک سری توانایی‌های تازه به شخصیت شما واگذار می‌شود که در چیدن استراتژی حمله تأثیر بسیار زیادی دارد. این بازی ترکیبی از مدیریت و چیدن استراتژی برد است و به‌نوعی باید حواستان به درجه فریز شدن شخصیت یا حتی آیتم‌های سراسر نقشه نیز باشد تا مراحل را به‌سلامت پیش ببرید. قبل از شروع یادتان باشد که تصمیم شما تأثیر زیادی روی پایان داستان دارد. بازی‌هایی چون Civilization VI و Gears Tactics را هم از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی 1971 Project Helios با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i5-760 / AMD Phenom II X4 965
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVidia GTX 580 / AMD Radeon HD 7870
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 10 (64 bit)
Processor: Intel Core i7-6700K/ AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 970 or higher / AMD Radeon RX 480 or higher
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

1971 Project Helios is a turn-based strategy game which combines modern warfare military tactics and close combat. Firearms and vehicles are scarce, conflicts and hostilities have no end, and the terrible freezing cold annihilates friends and foes in its path. Eight characters have to join forces for a common cause: find an important scientist kidnapped by a massive stratocracy. Along their way they will have to avoid raider attacks, investigate military headquarters, and infiltrate into the territory of a dangerous anti-technological religious sect.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.