harry potter
یحیی رحیمی

جزئیات بازی نقش آفرینی هری پاتر Hogwarts: A Dark Legacy لو رفت

یحیی رحیمی 20 خرداد 1399 بدون دیدگاه
811 بازدید

چند وقت پیش یک ویدیو منتشر شد که خبر از یک بازی در دنیای هری پاتر می داد. هر چند که ویدیو به دلیل قانون کپی رایت و درخواست کمپانی برادران وارنر حذف شد، به تازگی جزئیات تازه ای از این بازی منتشر شده است. منبع تازه ای گفته است که آن بازی Harry Potter Magic Awakened نام داشت اما قرار است شاهد یک بازی دیگر باشیم!

به تازگی پستی روی وب سایت ردیت قرار داده شده است که به نظر بخش تاریک ماجرا را روشن می کند. فردی که اطلاعات را لو داده است، به نظر در بخش بازاریابی Warner Bros کار می کند. این بازی جدید یک عنوان نقش آفرینی خواهد بود که اسم آن Hogwarts: A Dark Legacy است و خبری از آن بازی قبلی نیست.

بازیکنان قادر به شخصی سازی کاراکتر خود خواهند بود و حتی می توانند تصمیم بگیرند که خانواده او چه کسانی هستند. بازیکن به عنوان یک دانش آموز سال پنجم وارد مدرسه جادو خواهد شد و همچنین داخل یکی از چهار خانه اصلی خواهد شدو هر کدام نیز مراحل و ماموریت های خود را خواهد داشت. همچنین درخت توانایی یا همان Skill Tree نیز حاضر خواهد بود و البته مبارزه بیشتر روی زمان بندی متمرکز است.

در مورد زمان اتفاقات بازی باید گفت که همه چیز بعد از اتمام سری هری پاتر شروع خواهد شد و این زمانی است که هری از هاگوارتس فارغ التحصیل شده است. شخصیت منفی اصلی نیز یکی از اعضای قبلی Death Eater است و همچنین یکی سری شخصیت های منفی کوچکتر نیز وجود دارند. علاوه بر آن، یکی سری شخصیت های مهم از خود کتاب هم در بازی حاضر هستند.

شاهد سیستم نمسیس مشابه بازی Shadow of Mordor هستیم و دشمنان را هم می توان با مشت و لگد از بین برد یا حتی به طور کامل از دنیای بازی حذف کرد. گفته شده است که این بازی مخصوص کودکان نیست و به نوعی یک دنیای تاریک را به تصویر خواهد کشید. در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی بازی Hogwarts: A Dark Legacy معرفی می شود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.