phil-spencer
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر: هنوز نمی توانید قدرت نسل بعدی کنسول ها را درک کنید

یحیی رحیمی 19 خرداد 1399 بدون دیدگاه
504 بازدید

فیل اسپنسر به تازگی از کنسول Xbox Series X صحبت کرده است و آن را با Xbox One مقایسه کرده است. او باور دارد که فعلا فاصله میان این دو مشخص نیست اما زمانی که سخت افزار به دست خود مشتریان برسد، تفاوت حس خواهد شد و فعلا نمی توان قدرت واقعی این سخت افزار جدید را حس کرد.

اسپنسر با حضور در پادکست تازه Reggie مشخصات کنسول مایکروسافت را مورد بررسی قرار داده است و حس خود را در مورد آن گفته است. بر اساس صحبت های او فعلا نمی توان قدرت واقعی این کنسول را حس کرد و زمانی که فریم ریت بالا و سرعت بی نظیر اجرای بازی را ببینیم، می فهیم با چه بازی بزرگی روبه رو هستیم.

او در ادامه گفته است که به دلیل لغو شدن مراسم های فیزیکی و عقب افتادن یک سری پروژه ها به دلیل ویروس COVID-19، مشکلاتی برای ردموندی ها پیش آمده است و آن‌ها سعی می کنند که با سرعت بیشتری به کارشان ادامه دهند. در واقع این چالش بزرگی است و از سویی خود سخت افزار نیز نسبت به نسل های پیشین در ظاهر تغییر بزرگی نداشته است و این در حالی است که نسل های پیشین از نظر ظاهری فاصله زیادی را نشان می دادند.

Phil Spencerیکی از آن نکته هایی که علنا در موردش صحبت کرده ام اما حالا سخت است که فاصله را فهمید. در واقع بازی ها روی این کنسول با فریم ریت بالاتر و پایدارتر اجرا می شوند اما این را چطور می توان در ویدیو نشان داد؟ غیر ممکن است. چطور می توان این حس را نشان داد؟ ما به جایی رسیده ایم که روان بودن و سرعت نسبت به جلوه های بصری پیشی گرفته است و چطور می توان این را با بقیه به اشتراک گذاشت؟

هر چند که Spencer نسبت به نسل بعدی خوش بین است و به نظر او مشتریان از ظاهر سیستم جدید خوششان خواهد آمد اما به دلیل وجود مقررات تازه، چنین چیزی مشکل سختی شده است اما باز هم تلاش ها برای تولید انبوه کنسول ادامه دارد:

ما یک بررسی سخت افزاری تازه از سوی منبع تامین داشتیم و در مورد سخت افزار خیالمان راحت است. حس می کنیم که می توانیم تعداد را تکمیل کنیم. بازی ها نیز پیشرفت خوبی دارند. امروز نیاز به یک همکاری گسترده در زمینه های موشن کپچر و این جور مسائل وجود دارد و این ممکن است روی خود بازی ها تاثیر بگذارد.

مدیر Xbox در ادامه از سال 2013 و زمان عرضه کنسول Xbox One گفته است. آن زمان شاهد قیمتی بسیار بالاتر از PS4 بودیم و همین باعث شد که شروع فروش کنسول با مشکل مواجه شود. از آن زمان تیم اکس باکس کاملا تغییر کرده است و حالا که به سال عرضه Xbox Series X رسیده ایم. این تیم به چه جایی رسیده است؟

تیم آن زمان اعتمادش را به مدیریت و توانایی ها این کمپانی برای تصمیم گیری از دست داده بو. ما تلاش کردیم که دوباره این ارزش ها را داخل کمپانی ایجاد کنیم و این به زمان نیاز داشت.

کنسول تازه مایکروسافت آخر سال میلادی عرضه می شود. نظر شما در مورد صحبت های او چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.