resident evil 7
یحیی رحیمی

افشاگری تازه Resident Evil 8 ماهیت شخصیت های منفی و دشمنان را لو می دهد

یحیی رحیمی 19 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,119 بازدید

در چند ماه اخیر شاهد اطلاعات فاش شده از بازی Resident Evil 8 بوده ایم و گستردگی آن طوری بوده است که انگار با یک بازی از سوی یوبی‌سافت روبه رو هستیم. از دشمنان تا شخصیت اصلی بازی تابه حال لو رفته است و به تازگی نیز اطلاعات تازه ای از سوی Biohazard Cast منتشر شده است که به گفته آن‌ها، از آخرین بیلد بازی به دست آمده است.

توجه کنید ممکن است این اطلاعات ماهیت اسپویل را داشته باشند و واقعا درست از آب دربیایند. برای همین اگر از اسپویل دوری می کنید، پیشنهاد می کنیم ادامه متن را دنبال نکنید.

قبلا گفته شده بود که علم غیب نقش اساسی در بازی Resident Evil 8 دارد. به نظر می رسد که یک ویروس تازه باعث ایجاد یک سری هیولاهای جدید شده است و یک گروه نیز وجود دارد که چنین چیزی را می پرستد. به نظر می رسد که یک سری المان های روحانی در دل بازی وجود دارند اما همگی آن‌ها نتیجه یک ویروس بوده اند که باعث توهم این افراد شده است.

دشمنان نام آشنایی نیز در بازی وجود دارد. از جمله آن‌ها می توان به سگ، گرگ و زامبی ها اشاره کرد. تعدادی از زامبی ها نیز دارای محافظ خواهند بود و همچنین یک سری سلاح ها چون شمشیر و چاقو خواهند داشت. آن‌ها در بخش های اصلی بازی حضور گرمی دارند و وقتی که بازیکن وارد محیط شود، به سمت او کشیده خواهند شد.

در ادامه مکان هایی چون جنگل و غار نیز بیان شده است و بسیاری از این لوکیشن ها تاریک خواهند بود و باید از چراغ قوه خود استفاده کنید و به نظر این بخشی از مکانیسم گیم پلی خواهد بود. خود چراغ قوه نیز از باتری استفاده می کند و باتری زود به زود تمام می شود و باید آن را شارژ کنید. در ادامه گزارش به وجود شخصیتی به نام امیلی اشاره شده است که دختری 20 ساله است.

ایملی با اثان در روستا آشنا می شود و به او کمک می کند که دنبال پدرش بگردد و همچنین راه فراری پیدا کند. در مورد آنتاگونیست یا شخصیت منفی داستان نیز به نظر Alex Wesker بازخواهد گذشت و نقش دومین آنتاگونیست را دارد در سوی دیگر شخصیت منفی اول در قلعه خواهد بود و همچنین اسمش نیز Alan خواهد بود. او یکی از اعضای برجسته و بزرگ گروهی به نام «اتصال» است.

مانند همیشه این تنها یک شایعه است و آن را با دید شک و ترید نگاه کنید. اگر همه چیز درست باشد Resident Evil 8 در اوایل 2021 منتشر می شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.