minecraft-dungeons
یحیی رحیمی

نمرات و بررسی های اولیه بازی Minecraft Dungeons: مسیری تازه یا تکرار گذشته؟

یحیی رحیمی 7 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,404 بازدید

اگر یادتان باشد بازی Minecraft Dungeons سال گذشته خود را به عنوان یک بازی ساخت و ساز اما با ته مزه ای از اکشن نقش آفرینی معرفی کرد. توسعه دهندگان استودیو Mojang در مصاحبه های مختلف از کلاس های شخصیت ها و سلاح ها می گفتند و به نظر رسد که این بازی دقیقا مانند آنچه می گفتند نیست.

تمرکز زیادی روی شخصی سازی و آیتم های تزئینی برای شخصیت اصلی وجود دارد و همچنین پشتیبانی از قابلیت Co-Op را هم می توان به عنوان نکته مثبت بازی قلم داد کرد. اما نظر منتقدان چیست؟

IGN – 7

بازی Minecraft Dungeon یک عنوان سیاه چاله نوردی زیباست. قوانین بازی هر چند ساده هستند اما مدت هاست جواب خود را پس داده اند. اگر چه بازی آنقدر جذاب و سرگرم کننده است که نمی توان عیب های آن را چندان بزرگ نشان داد. هزاران نوع آیتم برای غارت وجود دارد و همچنین محیط های مخفی نیز بخشی از ماجرا هستند. این بازی ارزش چندین دفعه تکرار را دارد اما واقعا چه کسی ماینکرفت را به دلیل داستان بازی می کند؟

Game Informer – 7

این بازی هسته محکمی دارد و وافعا می خواهم ببینم بعد از این چه اتفاقی می افتد. خوشبختانه موجانگ کاملا به نحوه ساخت بازی آشناست و کاش حالتی بود که می شد مراحل را در فرمتی ریمیکس شده انجام داد؛ چیزی مانند بازی Diablo III که باعث می شد چندین بار بازی را تجربه کرد. رویه فعلی بازی نیز ارزش چند بار تکرار را دارد اما به نظرم هنوز کافی نیست.

Windows Central – 4.5/5

ساعتهاست که این بازی را انجام می دهد و هنوز هم با دیدن آیتم های بیشتر دلم می خواهد دوباره به غارت بپردازم. این حس اعتیادآور و رضایت بخش است که از همین الان من را گرفته است و همه اینها به لطف سیستم مبارزه کامل آن است. اگر شما طرفدار اکشن نقش افرینی هستید، من باید بگویم که Minecraft Dungeons بازی بعدی شماست.

Games Radar – 3.5/5

اگر چه حالت هک اند اسلش و نابود کردن مکعب های مختلف سرگرم کنده است و قطعا برای تعدادی اعتیاد آور، اما بازی هنوز نیاز به یک سری پولیش و تغییرات دارد تا به مذاق یک بازی باز ماینکرفت بنشیند. موجانگ کاملا هوشمندانه وارد ژانر سیاه چاله نوردی و اکشن نقش آفرینی شده است.

The VG247 –3/5
IGN – 7
Game Informer – 7
Destructoid – 8
Games Radar – 3.5/5
Stevivor – 6.5
PC Games N – 7
Windows Central – 4.5/5
COGconnected – 75/100
Press Start – 7.5
Gameblog [French] – 7
Everyeye.it [Italian] – 8.5

minecraft meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.