Xbox-Wallpaper
یحیی رحیمی

اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از ماد در برنامه تازه Xbox

یحیی رحیمی 18 خرداد 1399 بدون دیدگاه
509 بازدید

مایکروسافت با شروع توسعه ویندوز 10، برنامه اینسایدر را راه انداخت و یک برنامه ریزی جامع برای کل پروژه های در دست ساخت خود ریخت. نتیجه همین توسعه آپدیت های بیشتری برای برنامه Xbox بود و به تازگی بخش تازه ای به نسخه بتا برنامه Xbox اضافه شده است. در این نسخه ی بتا، پشتیبانی از ماد به صورت Beta اضافه شده است و به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک به صورت رسمی شاهد اضافه شدن آن به فروشگاه و برنامه اصلی نیز خواهیم بود.

مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرد قرار است از ماد در برنامه های خود استفاده کند و حالا آخرین آپدیت برنامه اکس باکس اولین نگاه نزدیک به این ویژگی جدید است. بر اساس گفته وب سایت Windows Central، تنها بازی که از چنین ویژگی اضافه می کند، Into the Breach است که در واقع یک عنوان استراتژی ایندی است که توسط استودیو Subset Games ساخته شده است.

اگر نگاهی صفحه اصلی برنامه اکس باکس بتا بیندازید، می توانید دکمه فعال سازی ماد را مشاهده کنید. البته مایکروسافت هیچ گونه مسئولیتی در قبال این ویژگی تازه قبول نمی کند و ممکن است با نصب آن‌ها به بازی خود صدمه بزنید. این روند در مرحله آزمایشی قرار دارد و فعلا باید به صورت دستی مادهای خود را از جایی دریافت کنید و وارد بازی کنید. این فرایند فعلا در دسترس فروشگاه اصلی نیست و گزینه «Enable Mods» نیز تنها در بازی نام برده شده پیدا شده است.

جامعه توسعه دهندگان ماد اما بسیار صبور هستند و به نظر می رسد که تا توسعه کامل این بخش منتظر بمانند. جالب خواهد بود اگر بتوان به صورت رسمی مادهای مختلفی را برای نمونه در بازی Skyrim استفاده کرد. این بازی مادهای بی نظیری دارد و قطعا طرفداران بازی از این قابلیت خوشحال خواهند شد. فعلا اطلاعات دیگری در دست نیست و باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.