Resident Evil 4
یحیی رحیمی

شینجی میکامی موافق بازسازی بازی Resident Evil 4 است

یحیی رحیمی 16 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,011 بازدید

Capcom در چند سال اخیر تصمیم گرفت تا نگاهی به سری بازی Resident Evil بیندازد و به همین شکل بود که شاهد بازسازی بازی های Resident Evil 2 و Resident Evil 3 بودیم. اما این بازی ها در نظر پدر و خالق این سری، شینجی میکامی، چطور است؟ به نظر می رسد که او مشکلی با این بازی ها ندارد.

میکامی در گفتگو با IGN، حمایت خود را از بازسازی سری بازی رزیدنت اویل نشان داده است. او گفته است که تنها شرطش برای انجام این کار، حفظ کیفیت بازی هاست. در ادامه از او در مورد شایعه بازسازی بازی Resident Evil 4 نیز پرسیده است و او گفته است که مشکلی با بازسازی این عنوان ندارد و « تا زمانی که کیفیت بازی خوب باشد من مشکلی با آن ندارم.»

او همچنین در مورد دو نسخه اول بازی هم گفته است که کیفیت آن‌ها را می پسندد: من ویدیویی از بازسازی Resident Evil 2 را دیدیم و به نظرم بسیار خوب بود. من فکر می کنم که از آنجایی که بازی خوب می فروشد، به بازسازی نسخه های دیگر ادامه دهند» هر چند که نظرات میکامی روی نسخه چهارم بازی تنها یک نظر شخصی است و به این معنی نیست که توسعه بازی شروع شده است و واقعا این بازی منتشر می شود.

این در حالی است که شایعاتی از بازی Resident Evil 8 هم منتشر می شود و یک سری گزارش ها نیز خبر از معرفی این بازی در آینده ای نزدیک می دهند و حتی در شایعه ای بازه عرضه بازی هم بیان شده است. خود میکامی اما روی بازی Ghostwire: Tokyo کار می کند که در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از آن در دست نیست. او دیروز نیز گفته بود که این بازی بلندترین عنوان او خواهد بود که تا به حال ساخته است.

در حال حاضر می توانید بازی Resident Evil 3 را روی کنسول های نسل هشتم و PC تجربه کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.