red-dead-redemption
یحیی رحیمی

احتمالا نسخه بازسازی شده بازی Red Dead Redemption سال 2021 منتشر می شود

یحیی رحیمی 14 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,684 بازدید

افشاگری تازه 4chan اخیرا احتمال بازگشت بازی Red Dead Redemption را زنده کرده است. بر اساس گفته های این فرد، نسخه بازسازی شده بازی اول در اوایل سال 2021 منتشر خواهد شد. اگرچه این تنها یک احتمال خام است اما به این دلیل که وب سایت Game Rant نیز آن را گزارش کرده است، احتمال وجود چنین بازی بالاتر می رود.

نسخه اول این سری بازی در سال 2010 منتشر شد و در سال 2018 نیز شاهد عرضه نسخه دوم بازی به نام Red Dead Redemption 2 بودیم. این بازی داستان جان مارستون را روایت می کند که توسط دولت فدرال آمریکا مجور به دستگیری اعضای باقی مانده گروه Van Der Linde شده است.

این بازی فوق العاده محبوب بود و توانست جامعه طرفداری بسیار گسترده ای برای خودش دست و پا کند. به نوعی طرفداران سالها بود که در آرزوی دریافت دنباله بازی بودند و بالاخره استودیو آن‌ها را به آرزویشان رساند. هر چند که راکستار نسخه ریمستر شده بازی را برای کنسول Xbox One منتشر کرد اما این یک بازسازی نبود و به نوعی تنها گرافیک بازی اندکی افزایش یافته بود و همان گیم پلی اصلی را شاهد بودیم.

در حال حاضر این خبر را همچون یک شایعه بی اساس در نظر بگیرید و به همین دلیل چندان به آن دل خوش نکنید. هر چند که احتمال بازسازی نسخه اول سه سال پس از عرضه دنباله بازی چندان دور از ذهن نیست و تنها باید منتظر صحبت های رسمی در این مورد باشیم. ممکن است در طول رویدادهای «تابستان بازی» که توسط IGN و ناشران مختلف بازی های ویدیویی برگزار می شود، اطلاعات بیشتری کسب کنیم. در حال حاضر چندان خبری در دست نیست. نظر شما چیست؟

منبع: SegmentNext

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.