The Last of Us Part II
یحیی رحیمی

بازی The Last of Us Part 2 دارای 60 گزینه مختلف در بخش دسترسی خواهد بود

یحیی رحیمی 13 خرداد 1399 بدون دیدگاه
752 بازدید

بازی The Last of Us Part 2 استودیو ناتی داگ از ماه گذشته تا به حال ویدیوها و خبرهای زیادی دریافت کرده است. به لطف State of Play جدید، توانستیم گیم پلی بازی را هم تماشا کنیم. تنها چند هفته تا انتشار بازی باقی مانده است و حالا در گفتگو با The Verge مشخص شده است که این بازی قابل دسترس ترین عنوان استودیو تا به حال است.

طراح اصلی گیم پلی بازی به نام امیلیا شاتز در این مصاحبه گفته است که: « قابلیت دسترسی برای ما به معنی کنار گذاشتن محدودیت هایی است که جلوی کامل کردن بازی را از تعدادی بازیکنان می گیرد. این به معنی آن نیست که ما بازی را آسان کنیم. بازیکنان ما برای اینکه مانند بقیه بازی کنند به چه نیاز دارند؟»

به این منظور بیش از 60 آپشن مختلف در بخش دسترسی بیشتر بازی The Last of Us Part 2 در نظر گرفته شده است. این گزینه ها شامل تنظیمات مخصوص برای افراد کورنگ، بزرگ نمای تصویر، قابلیت های خواندن صفحه بازی و همچنین پخش صدای مخصوصی هنگام دیدن و نزدیک شدن به یک آیتم هستند. می توان از دسته بازی کنسول نیز برای زوم کردن تصاویر استفاده کرد و همچنین حالت با کنتراست بالا هم در نظر گرفته شده است و در این حالت تمام دشمنان به رنگ های آبی و قرمز نشان داده می شوند.

این گزینه ها از روز اول توسعه بازی The Last of Us Part 2 وجود داشته اند. متیو گالانت، طراح هنری بازی، در این مورد گفته است: « ما یک برنامه جامع برای گنجاندن چنین ویژگی های داشتیم و این کارها فوق العاده حیاتی هستند. اگر از ابتدا این کار را نمی کردیم، حالا قادر به انجام آن نبودیم. این یک اولویت برای ماست.»

بازی The Last of Us Part 2 روز 19 ژوئن منتشر می شود. تا به حال اطلاعات زیادی منتشر شده است که می توانید از اینجا بیشتر بدانید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.