Xenoblade-Chronicles-Definitive
یحیی رحیمی

چارت فروش هفتگی انگلستان: شروع عالی Xenoblade Chronicles

یحیی رحیمی 13 خرداد 1399 بدون دیدگاه
580 بازدید

چارت فروش هفتگی بازی های ویدیویی انگلستان به تازگی منتشر شده است و شاهد تغییرات گسترده ای در جدول این هفته هستیم. این بازی انحصاری کنسول Nintendo Switch به نام Xenoblade Chronicles است که توانسته است صدر جدول را به دست بگیرد و با وجود اینکه تنها دو روز است که به بازار وارد شده است، موفق به فروش فوق العاده ای شده است.

میزان فروش بازی Xenoblade Chronicles نسبت به نسخه اولیه که در سال 2011 روی کنسول Wii منتشر شده است دوبرابر شده است. هر چند که فروش بازی نسبت به نسخه دوم که در سال 2017 منتشر شد، کمی عقب افتاده است. در ادامه می توان بازی Animal Crossing: New Horizons را دید که هفته گذشته در صدر جدول قرار داشت و حالا به جایگاه دوم سقوط کرده است.

بازی های Call of Duty: Modern Warfare، GTA V و FIFA 20 نیز جایگاه های بعدی را گرفته اند و تقریبا پای ثابت هر هفته هستند. عجیب است که بازی Mario Kart 8 Deluxe که هر هفته در جایگاه اول چارت قرار دارد، حالا به نقطه دهم جدول سقوط کرده است.

به لطف کمپین های تازه پلی استیشن، شاهد بازگشت بازی های قدیمی هستیم. عنوان Days Gone با 762 درصد رشد، به جایگاه ششم رسیده است و بازی The Last of Us: Remastered هم حالا در مقام نهم قرار گرفته است. جالب است که بازی PlayStation VR Worlds نیز مانند دیگر انحصاری های سونی پیشرفت بسیار زیادی در فروش داشته است. هفته گذشته شاهد عرضه بازی Minecraft Dungeons نیز بودیم و این بازی هفته اول خود را در جایگاه دهم جدول به پایان رسانده است.

می توانید در زیر 10 بازی پرفروش هفته گذشته تا روز 30 مه میلادی را مشاهده کنید.

  1. Xenoblade Chronicles: Definitive Edition
  2. Animal Crossing: New Horizons
  3. Call of Duty: Modern Warfare
  4. Grand Theft Auto 5
  5. FIFA 20
  6. Days Gone
  7. Star Wars Jedi: Fallen Order
  8. Minecraft (Switch)
  9. The Last of Us: Remastered
  10. PlayStation VR Worlds

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.