switch-lite
یحیی رحیمی

کنسول Nintendo Switch Lite با قیمت 200 دلاری معرفی شد

یحیی رحیمی 20 تیر 1398 بدون دیدگاه
943 بازدید

کمپانی Nintendo بالاخره کنسول Switch Lite را معرفی کرده است و این کنسول یک نسخه کوچکتر از پرچم دار اصلی خود است. در ماه های اخیر شایعات و افشاگری های زیادی در مورد این کنسول منتشر شده است و بسیاری تایید کرده بودند که نینتندو در حال کار روی یک کنسول کوچکتر از مدل Switch است و حالا تمامی این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته اند.

این نسخه از کنسول Switch نه تنها حالت مینی دارد بلکه Switch Lite نیز خوانده می شود و یک نسخه پرتابل و قابل حمل از کنسول هیبریدی اصلی است. نسخه کوچکتر دارای یک صفحه نمایش لمسی 5.5 اینچی است که در کنار آن دو دسته بازی قابل جدا شدن قرار دارد. تنها تغییر در طراحی نسبت به کنسول بزرگ تر، این است که Dپد آن در بخش چپ قرار دارد و بقیه بخش ها همان شکلی مانده اند.

نینتندو گفته است که باتری بسته به استفاده بازیکن بین 3 تا 7 ساعت دوام خواهد آورد که کمی از تایم ا6.5 ساعته کنسول Nintendo Switch بهتر است. همچنین Switch Lite یک نسخه دستی و قابل حمل است و در نتیجه داک یا دستگاهی برای اتصال به تلویزیون همراه آن نیست. در واقع اصلا پورت HDMI در این کنسول به کار نرفته است و همچنین با داک فعلی Switch نیز کار نمی کند.

nintendo_switch_lite

تنها Joy-Cons است که به این دستگاه به صورت وایرلس متصل می شود و گفته شده است که برای Joy-Cons نیز یک شارژر نیازمند است و هیچ پورت فیزیکی برای شارژ این دستگاه روی کنسول Switch Lite به کار نرفته است. نیتندو هنوز مشخصات سخت افزاری کامل این کنسول را معرفی نکرده است اما یک مقایسه در سایت اصلی نینتندو وجود دارد که دیدن آن می تواند کمک زیادی به شما بکند.

قرار است که Switch Lite از تاریخ 20 سپتامبر در بازارهای جهانی با قیمت 200 دلار عرضه شود. این دستگاه در سه رنگ: زرد، خاکستری و فیروزه ای موجود است. نظر شما در مورد این کنسول چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.