wp4043267-xbox-series-x-wallpapers
یحیی رحیمی

بازطراحی فروشگاه مایکروسافت با عرضه Xbox Series X

یحیی رحیمی 12 خرداد 1399 بدون دیدگاه
365 بازدید

با عرضه کنسول Xbox Series X در اواخر سال جاری میلادی، مایکروسافت به دنبال بازطراحی کامل فروشگاه خود است. به نظر می رسد که فروشگاه اکس باکس از از این رو به آن رو خواهد شد. این پروژه که تحت اسم Mercury در جریان است، اخیرا در اختیار کاربران اینسایدر Xbox قرار گرفته است و در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دست نیست اما گزارش اخیرا نشان از تغییرات گسترده ای دارد.

بر اساس گفته های Windows Central، «مشتری» اسم رمزی است که مایکروسافت برای پروژه بازطراحی فروشگاه خود انتخاب کرده است. تصمیم به تغییر از زمان شروع شده است که فروشگاه قبلی قابلیت ارایه روی تلویزیون های 4K را نداشته است. به نظر این فروشگاه تنها در دسترس کنسول تازه نخواهد بود و کنسول Xbox Lockhart که مدت هاست در مورد آن می شنویم و نسخه ضعیف تر کنسول جدید است.

ویندوز سنترال همچنین گفته است که طراحی جدید این فروشگاه در اختیار کنسول Xbox One هم قرار می گیرد اما بیشتر تغییرات در اختیار نسل تازه خواهد بود. در ابتدا قرار است که از نظر معماری تغییرات جدی را شاهد باشیم و به مرور زمان ویژگی های جدید با آپدیت های مختلف به فروشگاه اضافه شود و در نتیجه همان ابتدا یک نسخه کامل را شاهد نخواهیم بود.

هر چند که هنوز هیچ صحبتی در مورد فروشگاه جدید وجود ندارد اما به نظر مایکروسافت در حال انجام کارهایی در پشت پرده است و فعلا می خواهد از نظر زیرساخت، این پروژه را تقویت کند تا با عرضه Xbox Series X، آن را در اختیار مشتریان و طرفداران قرار دهد. تا به حال ویژگی های زیادی را از این کنسول شنیده ایم و قابلیت فرا پلتفرم نیز قابل توجه است. با این ویژگی می توان یک بار بازی را خریداری کرد و روی کنسول های قدیمی هم از آن استفاده کرد.

ردموندی ها در طول این ماه و ماه آینده کنفرانس های مختلفی خواهند داشت و ما را با بازی های انحصاری آشنا خواهند کرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.