Red Dead Redemption II
یحیی رحیمی

عدم رضایت مدیرعامل Take-Two از سرویس Google Stadia

یحیی رحیمی 11 خرداد 1399 بدون دیدگاه
541 بازدید

سرویس استریم Google Stadia حالا بیش از 6 ماه است که در دسترس قرار گرفته است و بیش از 30 بازی مختلف نیز اضافه شده اند. یکی از همین بازی ها اما Red Dead Redemption II است که یکی از بزرگ ترین بازی های Take-Two است. مدیرعامل این کمپانی اخیرا در کنفرانس تصمیمات استراتژیک، نظر خود را در مورد پلتفرم گوگل بیان کرده است.

روند انتشار Stadia کند بوده است. من باور دارم که در زمینه ویژگی هایی که این فناوری می تواند ارایه کند، بزرگ نمایی شده است و در نتیجه باعث نا امیدی مشتریان شده است.

به نظر می رسد که این تنها مشتریان نیستند که این نظر را دارند و حتی خود افراد حاضر در صنعت بازی های ویدیویی نیز نظرات مشابهی دارند. زلنیک در ادامه گفته است که دلیل همکاری با گوگل این واقعیت است که آینده تماما متعلق به استریم بازی خواهد بود و به نوعی سخت افزار کنار خواهد رفت. در این میان گوگل بهتر از همه توانسته است که این نکته را روشن کند و برای همین است که Take-Two تصمیم به انتشار بازی خود روی Stadia گرفته است.

هر زمان که  حجم انتشار خود را گسترش دهید، احتمالا مشتریان خود را افزایش داده اید و به همین دلیل بود که ما سه بازی خود را با کیفیت بالا روی این سرویس قرار دادیم. باور دارم که نتیجه در طول زمان به دست خواهد آمد. این باور وجود دارد که بالاخره استریم می تواند نظر همه را به خود جلب کند و ما خواستیم که بخشی از آن باشیم. مطمئن نیستم که این همانی بوده که ما می خواسته ایم.

کمپانی Take-Two همچنین بازی های NBA 2K20 و Borderlands 3 را هم روی استادیا منتشر کرده است. به هر حال این سرویس فعلا طرفداران زیادی ندارد و باید منتظر باشیم تا ببینیم در آینده چه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.