دانلود بازی Argonus and the Gods of Stone برای PC
دانلود بازی Argonus and the Gods of Stone برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Argonus and the Gods of Stone برای PC

پارسی گیم 22 آذر 1398 1 دیدگاه
7,325 بازدید

دانلود بازی Argonus and the Gods of Stone برای کامپیوتر

افسانه‌های یونانی پر از نکات، شخصیت‌ها و حوادث جذاب هستند. این افسانه‌ها در قالب بازی‌های ویدیویی نیز بسیار دل‌نشین و پرطرفدار هستند. کافی است به سه‌گانهGod of War نگاه بیندازید تا هوش ازسرتان برود. استودیو Zojoi نیز در ادامه همین روند تصمیم گرفته تا بازی از روی افسانه‌های یونانی بسازد. از دل تلاش‌های این استودیو بازی Argonus and the Gods of Stone بیرون آمده است. عنوان ماجراجویی که ما را به عصری جادویی از تاریخ انسان می‌رساند. داستان ما را به سال 1242 قبل از میلاد می‌برد. آرگونوس پسر مردی است که آرگو را ساخته است. آرگو کشتی افسانه‌ای است که تابه‌حال نبردهای زیادی را برده است. آرگونوس سوار بر این کشتی در حال گشت زنی است که توسط دشمن موردحمله قرار می‌گیرد و این آتنا الهه زیبایی است که او را نجات می‌دهد. به نظر می‌رسد که آتنا برنامه‌هایی برای او در سر دارد اما چه؟

بازی Argonus and the Gods of Stone Directors Cut شمارا به جزیره‌ای افسانه‌ای می‌برد. شما در این جزیره آموزش‌های مختلفی می‌بیند و به‌نوعی قهرمان نبردهای خدا و الهه‌های یونانی خواهید شد. آنجاست که می‌فهمید آتنا برای شما برنامه‌هایی ریخته است و معبدی افسانه‌ای روبه روی شما باز می‌شود. جزیره پر از رازهای خدایان است و این در دل معماها و جورچین‌های مختلف است که خود را نشان می‌دهد. در سوی دیگر ارتش اسکلت‌ها نیز جلوی راه شماست در این میان هدف مانند خورشید از پس کوه می‌درخشد. باید جلوی نیرویی که در حال نابودی است را گرفت و همچنین از این جزیره فلاکت‌زده نیز فرار کرد اما خدایان سد راه شما شده‌اند و در این راه با تعدادی از آن‌ها روبه‌رو خواهید شد و هرکدام یک دستور به شما می‌دهند و باید خواسته آن‌ها را به عمل‌آورید. البته دقت کنید که هرکدام از این خدایان تنها یک‌دفعه با شما صحبت خواهند کرد و اگر می‌خواهید سرنوشت را خوب برایتان تعیین کنند به حرفشان گوش کنید.

Argonus and the Gods of Stone Directors Cut بازی سرنوشت در دستان جبر خدایان است. تجربه بازی با آنچه قبلاً دیده‌اید متفاوت است. مانند همه بازی‌ها با موس و کیبورد پیش می‌روید اما المان‌های گیم پلی کمی متفاوت است. دنیای بازی آن‌چنان‌که فکر می‌کنید بزرگ نیست اما به‌اندازه‌ای هست که بتواند ساعت‌ها شمارا با پازل‌ها و مأموریت‌های مختلف سرگرم کند. نسخه Directors Cut یک سری صحنه‌های اضافی را به بازی اضافه کرده است و همچنین این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که بعد از اتمام بازی نیز یک سری صحنه‌های جدید را ببینید. دنیای شما به جزیره‌ای کوچک خلاصه‌شده است و باید هر طور شده از چنگال خدایان نجات پیدا کنید. می‌توانید نگاهی به Hellblade: Senua’s Sacrifice و Darksiders III بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Argonus and the Gods of Stone با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher (64 bit only)
Processor: Intel core i3 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 450 or higher
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: WIndows 10 (64 bit only)
Processor: Intel core i5, i7 or AMD equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 1080 or higher
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From the creators of Shadowgate comes Argonus and the Gods of Stone, a first-person legendary adventure. Paying homage to the great fantasy films of the ’60s and ’70s, Argonus and the Gods of Stone is set within the world of ancient Greece. You are Argonus, a historian and cartographer, who awakes to find himself lost on strange shores. The Argo, famed ship of hero Jason and his Argonauts, has been pulled onto sharp rocks by a siren’s song and now lies shattered in shallow waters. When you discover the fate of your stalwart companions, you must make a deal with a goddess – Stop the blight that has taken untold lives in return for safe passage home or risk succumbing to the bedevilment that stalks this isle.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    پارسا

    مهمان

    سلام بازی جالبی نیست دانلود نکنید…

    پاسخ دهید