KojimaAward
یحیی رحیمی

هیدئو کوجیما از لغو پروژه اخیرش می‌گوید؛ آماده‌سازی برای بازی بعدی در جریان است

یحیی رحیمی 10 خرداد 1399 بدون دیدگاه
501 بازدید

وقتی صحبت به بازی سازان بزرگی چون هیدئو کوجیما می رسد، تقریبا هیچ چیز از فرایند توسعه بازی هایشان نمی توانیم بگوییم. در واقع این افراد توانایی ساخت هر آنچه که می خواهند را دارند اما این به معنی آن نیست که تمامی پروژه هایشان به مرحله نهایی می رسد و آن‌ها نیز از لغو پروژه مستثنی نیستند.

هیدئو کوجیما اخیرا در گفتگو با وب سایت Livedoor از پروژه اخیر خود گفته است. به نظر می رسد که این پروژه در مراحل اولیه ساخت قرار داشته است اما به نتیجه نرسیده است و لغو شده است. کوجیما در مورد خود بازی صحبت نکرده است و اطلاعاتی از آن درز نکرده است و تنها گفته است: «اخیرا یک پروژه بزرگ من لغو شد و من واقعا عصبانی هستم. اما باید گفت که صنعت بازی اینطور است.»

خوشبختانه با لغو این پروژه، کوجیما ساخت یک بازی دیگر را شروع کرده است. او گفته است که این بازی در مراحل اولیه تولید قرار دارد: « بازی هنوز در مراحل اولیه و برنامه ریزی قرار دارد و نمی توانم چیز خاصی بگویم تنها می شود گفت که من روی آن کار می کنم.»

فعلا مشخص نیست که کوجیما روی چه بازی کار می کند اما با توجه به اینکه او هیچ علاقه ای به اشتراک اطلاعات از بازی های خود ندارد، بعید است به این زودی ها خبر دیگری دریافت کنیم. البته چند وقت پیش گفته بود که علاقه مند به ساخت یک بازی بسیار ترسناک است و می خواهد از متدهای انقلابی برای القای ترس استفاده کند. ممکن است این همان بازی ترسناکی باشد که لغو شده است.

کوجیما همچنین تایید کرده است که میزان فروش بازی Death Stranding از هزینه ساخت آن فراتر رفته است و در نتیجه وارد فاز سوددهی شده است. هر چند بازی آن فروشی که همه انتظار داشتند را کسب نکرد. نسخه PC این بازی روز 14 ژوئیه منتشر می شود و باید دید میزان فروش آن به کجا خواهد رسید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.