Kojima-Thumbs-Up
یحیی رحیمی

هیدئو کوجیما به دنبال ساخت یک بازی فوق العاده ترسناک است

یحیی رحیمی 15 فروردین 1399 1 دیدگاه
607 بازدید

هیدئو کوجیما اسم نام آشنایی برای تمام طرفداران بازی های ویدیویی است. او تا به حال بازی های بی نظیری ساخته است و اخیرا موفق به دریافت جایزه بفتا نیز شده است. این جایزه به دلیل یک عمر تلاش در صنعت بازی های ویدیویی ارایه می شود و این افتخار بزرگی برای شخص کوجیما است و قطعا بازی های ساخته شده توسط او ارزش اعطای چنین جایزه ای را دارد.

کوجیما قبل از حضور در مراسم بفتا، مصاحبه ای با خبرنگار مخصوص مراسم نیز داشت و در مورد کار و همچنین گذشته خود صحبت کرد. او همچنین به عنوان P.T نیز پرداخت و از نسخه دمویی که برای پروژه Silent Hills منتشر کرده بود هم صحبت کرد. جدایی او از کونامی باعث شد که این بازی به طور کامل لغو شود و همین ناراحتی و عصبانیت بسیاری از طرفداران را به همراه داشت.

کوجیما اما علاقه خود به ساخت بازی های ترسناک گفته است و اینکه او هنوز می خواهد روی ساخت چنین بازی کار کند:

hideo kojimaبه آسانی می توانید من را بترسانید در نتیجه اعتماد به نفس آن را دارم که بسازم که هیچ گاه این اندازه ترسناک نبوده است. من خودم از تاریکی و فکر به سایه و ارواح خیلی می ترسم!

اما اگر کوجیما می خواهد یک بازی ترسناک جدید بسازد، این بازی چه اندازی ترسناک خواهد بود؟ کوجیما در پاسخ به این سوال گفته است که به اندازه ای ترسناک خواهد بود که کنترل خود را از دست دهید و حسابی بترسید:

P.T تنها یک آزمایش بود اما دوست دارم که روزی یک بازی جدید بسازم. چیزی که یک روش انقلابی برای ارایه ترس در خود داشته باشد. من تنها در مورد ترسیدن صحبت نمی کنم، بلکه در این حد که شلوار خود را خراب کنید! همین الان هم ایده هایی در ذهنم دارم.

شایعاتی منتشر شده است که حاکی از کار روی یک بازی جدید در استودیو Kojiam Productions دارد. باید دید در آخر چه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    اگه زیاد هم ترسناک درست کنه باز نمیزارن انتشار پیدا کنه مثل بازی it

    پاسخ دهید