لاکپشت‌ها نینجا ماینکرافت
یحیی رحیمی

لاکپشت‌های نینجا به بازی ماینکرافت اضافه شدند

یحیی رحیمی 11 مرداد 1402 2 دیدگاه
25,357 بازدید

لاکپشت‌های نینجا به مناسبت اکران فیلم بلاک‌باستر جدید مهمان بازی ماینکرافت خواهند بود. کراس‌اور میان TMNT و بازی Minecraft حالت تزئینی دارد و لاکپشت‌های نینجا در قالب یک بسته الحاقی پولی به بازی اضافه می‌شوند. گفتنی است این بازی سندباکس و محبوب بارها با انیمیشن‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های محبوب کراس‌اور داشته است و حتی یک بسته الحاقی تزئینی مربوط به سونیک و داستان اسباب‌بازی‌ها نیز در دسترس قرار گرفت.

لاکپشت‌های نینجا با بازی‌های ویدیویی بیگانه نیستند. عناوین بسیار زیادی از این سری ساخته شده است و بازی جدید The Last Ronin نیز در مرحله تولید قرار گرفته است. بازی Shredder’s Revenge که سال گذشته منتشر شد، آخرین اثر از این مجموعه بود. اما لاکپشت‌های نینجا این بار به‌عنوان یک پک تکسچر رنگارنگ در بازی Minecraft ایفای نقش خواهند کرد. این بسته الحاقی منتشر شده است و قابل خرید و دانلود. است. گفتنی است تریلر این کراس‌اور جذاب نیز در کانال یوتیوب بازی منتشر شده است.

این بسته الحاقی یک سری مکان‌های مشهور مربوط به TMNT را اضافه می‌کند و اجازه می‌دهد تا نیویورک را شر شردر نجات دهید. می‌توانید پوسته مربوط به هر چهار کاراکتر را انتخاب کنید و همچنین از 20 لباس و پوسته دیگر نیز استفاده کنید. این محتوا به مناسبت اکران انیمیشن جدید Mutant Mayhem در دسترس قرار گرفته است. انیمیشن جدید چالش تازه‌ای را پیش راه لاکپشت‌های نینجا عاشق پیتزا می‌اندازد. مایکروسافت به‌منظور تبلیغ فیلم از دسته بازی مخصوص ایکس‌باکس سری با بوی پیتزا رونمایی کرده است. هنگام بازی با دسته، می‌توانید بوی پیتزا را حس کنید.

لاکپشت‌ها نینجا ماینکرافت

حضور لاکپشت‌های نینجا در ماینکرافت

در صورتی که ماینکرافت پلیر هستید و همچنان علاقه‌مند به لاکپشت‌های نینجا، سری به فروشگاه بزنید و این دی‌ال‌سی جدید را اضافه کنید. دقت کنید که ظاهر شخصیت‌ها از بلوک‌های دنیای ماینکرافت ساخته شده است، اما قابلیت‌های ویژه‌ای مانند باس فایت و همچنین نبرد با دشمنان آشنا و ملاقات با کاراکترهای قدیمی هم در دسترس خواهند بود. محتوای کلی دی‌ال‌سی شامل شانزده پوسته یا اسکین برای کاراکترها است. چهار عدد از این لباس‌های بر اساس فیلم جدید طراحی شده‌اند. چهارده آیتم تازه در دسترس قرار می‌گیرند و می‌توانید به آهنگ یا قطعات موسیقی جدید بر اساس این انیمیشن محبوب گوش دهید.

ترکیب لاکشپت‌های نینجا با ماینکرافت بسیار جذاب از آب درآمده است. طراحی رنگارنگ کاراکترها مشابه کارتون‌های دهه 80 میلادی است و توجه خاصی به ویژگی‌های برجسته هرکدام از لاکپشت‌ها شده است. گفتنی است می‌توانید از پک تکسچر جدید استفاده کنید و آیتم‌های بسیار جالبی بسازید. بازی ماینکرافت برای تمامی پلتفرم‌ها از جمله موبایل در دسترس است.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    SAITAMA

    مهمان

    آقا من لئو ناردونه میشم برو اونور من لئو نادوعم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ننوشتم?

    مهمان

    وقته حذفه

    پاسخ دهید