Valorant
یحیی رحیمی

توضیحات توسعه دهندگان Valorant در مورد عملکرد برنامه آنتی چیت Vanguard

یحیی رحیمی 5 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,629 بازدید

شوتر تیمی استودیو Riot Games به نام Valorant اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرده است و عرضه نسخه ی بتا این بازی افراد زیادی را به سمت خود کشانده است. توسعه دهندگان این استودیو در جدیدترین پست قرار داده شده روی وب سایت بازی، در مورد ابزار ضد تقلب بازی به نام Vanguard و نحوه پیشرفت آن بعد از عرضه بازی صحبت کرده اند.

ریوت گیمز با انتشار این شوتر اول شخص به شدت دنبال سرکوب متقلبان و هکرها بود و در این زمینه نیز کار فوق العاده انجام داد و حتی تعدادی از توسعه دهندگان نیز کار این استودیو را تحسین کردند. همه این نتایج به دلیل برنامه ای به نام Vanguard است که باعث شده است هکرها پشت سر هم شناسایی و از بازی حذف شوند و جالب است که این برنامه نیازی به فعال بودن خود بازی هم ندارد.

توسعه دهندگان بازی Valorant در توضیحات جدید خود گفته اند که به لطف نسخه بتا، توانسته اند متقلبان زیادی را شناسایی کنند و همچنین بازیکنان نیز گزارش های زیادی در مورد هکرها فرستاده اند و تیم انسانی بازی موفق به پیدا کردن روش های مختلف تقلب شده است. با عرضه کامل بازی، ابزار وانگارد بدون نیاز به هوش انسانی قادر به شناسایی هکرها و مقابله با آن‌ها خواهد بود.

استودیو قول داده است که با عرضه بازی، جدیت بیشتری در زمینه هکرها و چیترها به خرج دهد و اینکه به هیچ عنوان در مورد انها رحمی به خرج نخواهد داد. مهم ترین مشکل در زمینه های بازی های مجانی وجود هکرهای مختلف است و کمپانی های بازی سازی نیز هر کدام روش خود را برای مقابله انتخاب کرده اند. برای نمونه استودیو Infinity Ward ابزار مخصوصی برای کشف تقلب در Warzone دارد و همچنین EA نیز قدم های خوبی در زمینه حذف هکرها از بازی Apex Legends برداشته است.

بازی Valorant روز 2 ژوئن روی PC عرضه می شود. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.