playstation
یحیی رحیمی

سونی: کنسول PlayStation 5 صد برابر از PS4 سریعتر است

یحیی رحیمی 2 خرداد 1399 بدون دیدگاه
615 بازدید

سونی به تازگی اجلاسی برای تعیین استراتژی های آینده خود برگزار کرده است و در مورد بازی ها و کنسول های نسل آینده این کمپانی صحبت کرده است. به نظر می رسد که کنسول PlayStation 5 با وجود حافظه SSD سرعت فوق العاده بالایی دارند و نسبت به کنسول های پیشین صدها برابر سریع تر است.

در طول این اجلاس گفته شده است که کنسول PlayStation 5 حدود 100 برابر از مدل PS4 سریعتر تر است. این به معنی آن است که سرعت بارگذاری بازی ها بسیار بالاست و همچنین در طول بازی نیز هیچ گونه تاخیر و صفح های بارگذاری اجزا و دنیای بازی را نخواهیم داشت. در متنی که به دست وب سایت Lad Bible رسیده است گفته شده است که:

ما به منظور بهبود حس غوطه وری و پیوستگی نه تنها دست به تغییر رزولوشن زدیم بلکه سرعت بازی ها را هم بالا بردیم. برای نمونه این کار از طریق یک حافظه SSD کاملا اختصاصی انجام گرفته است. ما می دانیم که سرعت پردازش اطلاعات بسیار مهم است و سرعت این کنسول حدود 100 برابر از PS4 سریع تر است. زمان بارگذاری بازی های بسیار کوتاه تر است و همچنین بازیکنان می توانند دنیای یک بازی را در آن واحد و بدون تاخیر تجربه کنند.

sony_ps5_ssd_graphic

همین هفته پیش نیز مدیرعامل Epic Games از حافظه SSD کنسول پلی استیشن 5 تعریف کرده بود و آن را در کلاس جهانی دانسته بود. با توجه به اینکه هندسه بازی ها در دنیای امروز بسیار پیچیده شده است و پیپچیده تر نیز خواهد شد، نیاز به استفاده از سخت افزار قوی تر که بتواند در سریع ترین زمان ممکن تمامی پردازش ها را انجام دهد اهمیت بالایی دارد. مدیر کل سونی چند روز پیش از پردازش صدای سه بعدی کنسول تعریف کرده بود و به نظر با یک سخت افزار فوق العاده روبه رو هستیم.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.