Boderlands 3
یحیی رحیمی

سفر به غرب وحشی با سومین DLC بازی Borderlands 3

یحیی رحیمی 2 خرداد 1399 بدون دیدگاه
856 بازدید

بازی Borderlands 3 پاییز سال گذشته بعد از مدت ها انتظار منتشر شد و ما را دوباره به سیاره پاندورا بازگرداند. خود بازی یک تجربه فوق العاده سنگین بود که البته ضعف هایی نیز به همراه. بازی هایاین سری تماما از طریق بسته های الحاقی گسترش می یابند و برای همین تابه حال دو DLC مختلف برای بازی منتشر شده است و حالا استودیو Gearbox Software پرده از جدیدترین بسته الحاقی بازی برداشته است.

در طول سومین اپیزود از برنامه The Borderlands، استودیو گیرباکس به طور رسمی سومین بسته الحاقی بازی را معرفی کرده است. اسم این بسته الحاقی Bounty of Blood: A Fistful of Redemption است و همان طور که از اسم آن می توانید حدس بزنید، داستان آن در مورد غرب وحشی خواهد بود و تم وسترن را شاهد هستید. گفتنی است این DLC شخصیت های تازه ای به بازی اضافه می کند و قرار است در روز 25 ژوئن به عنوان بخشی از سیزن پس بازی منتشر شود. اگر چه می توان آن را جدا هم خریداری کرد.

بسته الحاقی Bounty of Blood: A Fistful of Redemption بازیکنان را به سیاره تازه ای به نام Gehenna خواهد برد تا با گروه سواران شیطان مبارزه کرد. در طول تمام داستان، بازیکنان با شخصیت های وسترن مانند Rose و Juno آشنا خواهند شد. جدا از آن وسایل نقلیه تازه ای مانند JetBeast هم در بازی حاضر خواهند بود. تفنگ های تازه و البته آیتم های تزئینی هم تنها بخشی از ماجرا هستند.

گیرباکس در ادامه از رویداد Takedown تازه بازی Borderlands 3 گفته است و قرار است به عنوان یک آپدیت مجانی در روز چهارم ژوئن منتشر شود. این رویداد در اختیار افرادی خواهد بود که بازی اصلی را تمام کرده اند و می خواهند با چالشی بزرگ تر آن را به پایان ببرند. یک سری اسکرین شات ها از این بسته الحاقی منتشر شده است و می توانید در زیر آن‌ها را مشاهده کنید. روز 25 ژوئن آماده انتشار این بسته الحاقی جدید باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.