Tenet
یحیی رحیمی

تریلر جدید فیلم سینمایی Tenet کریستوفر نولان در بازی Fortnite پخش می شود

یحیی رحیمی 2 خرداد 1399 بدون دیدگاه
557 بازدید

به نظر می رسد که کمپانی Epic Games با شرکت Warner Bros. Pictures به منظور پخش آخرین تریلر فیلم Tenet ساخته کریستوفر نولان به توافق رسیده باشند. این تریلر قرار است تنها در بازی Fortnite پخش شود و خود اپیک نیز انحصارا حق انتشار تریلر را در دست دارد و به نوعی تمامی تریلرهای جدید این فیلم سینمایی باید توسط اپیک در اختیار قرار گیرند.

قرار است اولین تریلر فیلم ساعت 4 و نیم بامداد به وقت ایران و در خود بازی منتشر شود. بعد از آن خود تریلر نیز هر یک ساعت یک بار در بازی پخش خواهد شد. عجیب نیست که کمپانی برداران وارنر با Epic قرارداد بسته است و اگر نگاهی به ماه های پیشین بازی Fortnite بیندازیم، شاهد انواع و اقسام رویدادهای مرتبط با دنیای فیلم و موسیقی هستیم. برای نمونه کنسرت تراویس اسکات در این بازی حدود 30 میلیون نفر بازدیدکننده داشت که در حالت عادی چنین چیزی دور از باور است.

همچنین تا به حال رویدادهای مختلفی چون حضور شخصیت های جنگ ستارگان و اونجرز را مشاهده کرده ایم. این اولین بار است که تریلر معرفی یک فیلم داخل یک بازی منتشر می شود و به خصوص اینکه فیلم مربوط به کریستوفر نولان است. ممکن است که این تریلر مانند شخصیت های بازی، رنگارنگ و کارتونی باشند و باید دید که با چه روبه رو هستیم. هر چند که فیلم Tenet چندان ارتباطی به بازی های ویدیویی ندارد.

در مورد خود فیلم نیز باید گفت که زمان پخش آن روز 17 ژوئیه 2020 خواهد بود و البته این بستگی به بازشدن دوباره سینماها دارد و باید منتظر ماه های آینده باشیم. به تازگی جزئیات آپدیت تازه بازی Fortnite نیز منتشر شده است و می توانید از اینجا در مورد آن بیشتر بدانید. نظر شما در مورد پخش ویدیو فیلم جدید نولان در فورتنایت چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.