rainbow-six-siege-steel-wave-update
یحیی رحیمی

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege معرفی شد: ماموریت موج فولادی

یحیی رحیمی 30 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
933 بازدید

یوبی‌سافت امروز به طور رسمی آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege به نام Operation Steel Wave را معرفی کرد. این آپدیت آغاز فصل دوم از سال پنجم بازی خواهد بود. چند روز پیش توییتی در این مورد توسط خود یوبی‌سافت منتشر شده بود و حالا با اطلاعات کامل از فصل جدید بازی روبه رو هستیم.

مانند دیگر آپدیت های فصلی، ماموریت موج فولادی نیز یک شخصیت هجومی و یک شخصیت دفاعی را به همراه دارد. در مورد مهاجم این فصل باید گفت که اسم او Ace است و با سلاحی به نام S.E.L.M.A توان سوراخ و نابود کردن دیوارها را دارد. او اصلاتا نروژی است و شخصیتی بسیار کاریزماتیک دارد. در سوی دیگر مدافع این فصل نیز Melusi نام دارد که اصالتا آفریقایی است و می توانید یک سپر دفاعی را به کار بیندازد و با استفاده از آن اطلاعاتی کسب کند و همچنین حرکات دشمنان خود را کند کند.

فصل دوم از سال پنجم بازی Rainbow Six Siege اما نقشه House را کاملا زیر و رو کرده است. این نقشه کلاسیک تغییرات زیادی به خود دیده است و یک سری بخش های آن گسترش یافته است و همچنین بخش تازه ای در قسمت جنوبی بازی به کار گرفته شده است. ایده اصلی این است که نقشه رقابتی تر شود و همچنان مفرح و سرگرم کننده باشد. گجت جدید The Proximity Alarm نیز دستگاه تازه ای است که به بازی اضافه شده است.

این دستگاه را می توان روی زمین و تمام سطوح نصب کرد و در صورتی که دشمن به آن برخورد کند، فعال می شود و موقعیت آن‌ها را لو می دهد. یک سری تغییرات در مورد شخصیت Amaru نیز به وجود آمده است و حرکات او روان تر شده است و کار با او راحت تر است. در مورد سیستم اتصال بازیکنان به هم یا MMR نیز تغییراتی صورت گرفته است و دیگر به صورت منطقه ای به دیگر بازیکنان وصل نخواهید شد.

اگر به دنبال رسیدن به سطح Champions هستید نیاز به حداقل 100 بازی دارید و همچنین به 5000 MMR نیز رسیده باشید. البته که فصل تازه بدون آیتم های تزئینی معنی ندارد. این دفعه شخصیت Echo یک لباس تازه به نام Tenkamusou دریافت کرده است و همچنین پوسته هایی برای سلاح نیز در نظر گرفته شده اند.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.