anthem
یحیی رحیمی

توسعه دهندگان Anthem تازه شروع به رفع مشکلات بازی Anthem کرده اند

یحیی رحیمی 27 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
694 بازدید

می توان با قاطعیت گفت که بازی Anthem یک نمونه از پروژه هایی بود که EA با دستان خود نابود کرد. به تازگی استودیو در مورد این بازی صحبت کرده است و خوشبختانه می دانیم که این بازی هنوز زده است اما خبر بد آن است که استودیو تازه تیم کوچکی را برای پیدا کردن مشکلات بازی گمارده است.

به تازگی Christian Dailey که مدیر قبلی سرویس های آنلاین بازی Anthem و همچنین مدیر فعلی استویو BioWare است، در مورد پشتیبانی و روند توسعه بازی آنتم صحبت کرده است. او گفته است که تیمی کوچک متشکل از 30 نفر را به پیدا کردن مشکلات بازی و دلیل شکست آن گمارده است. این فرایند قرار است که بخش های مختلف بازی که دور از انتظار بودند را دوباره توسعه دهد.

او در ادامه گفته است که این فرایند طولانی خواهد بود و این تیم کوچک نیز به زمان زیادی برای انجام چنین وظیفه ای نیاز دارد. او همچنین گفته است که یک تیم کوچک نمی تواند مانند تیم قبلی به سرعت کار را پیش ببرد:

واقعیت این است که بعضی چیزها را می بینید که فوق العاده به نظر می رسند اما در آخر وقتی نتیجه را می بینید، حس می کنید که چرا این همه زمان روی آن خرج کرده اید. البته این روح تجربه گرایی است و مساله قابل قبولی است. ما واقعا می خواهیم که با شما شفاف باشیم. البته که مانند فرایند ساخت سوسیس، توسعه این بازی نیز کار چندان زیبایی نیست. به زودی اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر خواهیم کرد.

به نظر می رسد که استودیو متعهد به حل مشکلات بازی و اشتباهات انجام گرفته است. هر چند که این زمان زیادی خواهد برد اما توسعه دهندگان بازی به آینده امیدوار هستند و حتی درخواست کرده اند که بازخوردها و نقدهای بیشتری در مورد بازی منتشر شود تا مشکلات را سریعتر حل کنند. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.