phil-spencer
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر: اثرات ویروس COVID-19 اوایل سال 2021 درک خواهد شد

یحیی رحیمی 25 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
429 بازدید

پاندمی COVID-19 تمام دنیا را تکان داده است و زندگی همه را تغییر داده است. صنعت بازی های ویدیویی نیز از این امر بی تاثیر نبوده است و تا به حال عرضه بازی های مختلف به تاخیر افتاده اند و همچنین کنفرانس های بزرگ همچون گیمزکام و E3 لغو شده اند. فیل اسپنسر، مدیر Xbox، باور دارد که تاثیر این ویروس روی صنعت بازی های ویدیویی اوایل سال 2021 درک خواهد شد.

اسپنسر در مصاحبه با وب سایت Business Insider در مورد تاثیرات این ویروس روی صنعت بازی های ویدیویی گفته است:

Phil Spencerساخت بازی های موشن کپچر که به طور کامل متوقف شده است. ما حالا توانایی رفتن به استودیوهای موشن کپچر را نداریم. اگر شانس آورده باشید و تمامی انیمیشن های خود را گرفته باشید و تنها کار روی بافت ها و این مسائل باقی مانده باشد، موقعیت خوبی خواهید داشت؛ اما اگر منتظر کارهای استودیویی بزرگ یا موشن کپچر هستید، باید گفت که فعلا هیچ گونه پیشرفتی در آن ناحیه نداریم.

اسپنسر در ادامه گفته است که بازی های تابستان و پاییز چندان تاثیری از شرایط به وجود آمده نمی گیرند و اوایل سال 2021 است که تاثیر واقعی ویروس روی صنعت بازی های ویدیویی را درک خواهیم کرد:

اگر چه مشخص است اما نمی توانیم به چین سفر کنیم اما حس خوبی در مورد پیشرفت تولید سخت افزار دارم. من کنسول خود را به خانه برده ام و حالا بیشتر شب ها بازی می کنم و حس خوبی در مورد نرم افزار و هر آنچه انجام می دهیم داریم. می توایند حس کنید که چه زمانی تاثیر واقعی را خواهیم دید و ممکن است یک سری تاریخ ها را عوض کنیم.

با وجود تمامی مشکلات، مایکروسافت برنامه خود را برای عرضه کنسول در آخر سال میلادی تغییر نداده است. هر چند هنوز قیمت کنسول و بازی های انحصاری مشخص نشده است اما گزارش جدیدی نکته تازه ای را بیان کرده بود. در این گزارش بیان شده بود که مایکروسافت منتظر قیمت گذاری سونی است تا قیمت کنسول خود را پایین تر بیاورد. باید دید در ماه های آینده چه اتفاق هایی خواهد افتاد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.