dead rising
یحیی رحیمی

کمپانی Capcom چندین بازی بزرگ را تا سال آینده منتشر خواهد کرد

یحیی رحیمی 23 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
904 بازدید

کمپانی های بازی های ویدیویی اخیرا آمار و ارقام مالی چند وقت خود را منتشر کرده اند. برای نمونه EA چند روز پیش اطلاعات مختلفی را منتشر کرد و حالا Capcom نیز همین کار را تکرار کرده است. در سند منتشر شده توسط این ناشر ژاپنی، خبر از عرضه بازی های بزرگی در سال مالی جدید داده شده است.

سال مالی این کمپانی از آوریل شروع می شود و تا آخر مارس 2021 ادامه خواهد داشت. کپکام انتظار دارد که تا آخر سال بتواند 28 میلیون بازی بفروشد که نسبت به سه سال گذشته، بسیار بیشتر است. گفته شده است که در سال جاری مالی قرار شاهد 13 SKU باشیم. SKU در واقع کدی است که برای آیتم های موجود در انبار به کار گرفته می شود.

برای نمونه Resident Evil 3 یکی از بازی های بزرگ سال مالی جدید Capcom است که با توجه به انتشار روی سه پلتفرم، سه SKU مختلف را پر می کند. با این حساب 10 تا باقی مانده نیز با توجه به عرضه روی سه پلتفرم به 3 تا 4 بازی خلاصه می شود. این به معنی آن است که تا آخر مارس 2021 حداقل سه بازی بزرگ را از سوی این ناشر خوشنام دریافت خواهیم کرد.

شایعات در مورد بازی Resident Evil 8 بالا گرفته است و احتمالا شاهد یک بازی مبارزه ای جدید نیز خواهیم بود. در سوی دیگر فرانچایزهایی چون Dead Rising را پیش روی خود داریم و از آنجا که این بازی به کنسول اکس باکس گره خورده است، بعید نیست که شاهد انتشار یک نسخه جدید روی کنسول Xbox Series X باشیم.

کپکام در حال حاضر هیچ چیز در مورد انتشار بازی های تازه نگفته است اما سند مالی منتشر شده خبر از معرفی این بازی ها در آینده ای نزدیک می دهد. از آنجایی که کپکام امید زیادی به فروش 28 میلیون نسخه ای دارد، این بازی های جدید باید فوق العاده پرطرفدار باشند.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.