بازی Resident Evil 4 Remake
یحیی رحیمی

ماموریت‌های جانبی به Resident Evil 4 Remake اضافه شده است

یحیی رحیمی 12 بهمن 1401 بدون دیدگاه
483 بازدید

نسخه جدید مجله گیم اینفورمر، جزئیات زیادی در مورد بازی Resident Evil 4 Remake به اشتراک گذاشته است. ریمیک رزیدنت اویل 4 از ماموریت‌های جانبی یا مراحل فرعی استفاده می‌کند و همچنین سلاح‌های بازی چند بار مصرف شده‌اند و پس از استفاده زیاد، خراب می‌شوند. در ادامه بخش‌هایی که مجبور به دکمه زدن پی‌در‌پی بودیم و جزو رویدادهای سریع محسوب می‌شد هم به‌طور کامل کنار گذاشته شده است.

گیم اینفورمر در هر نسخه به موشکافی کامل یک بازی می‌پردازد و این بار، Resident Evil 4 Remake را انتخاب کرده است. دو فصل اول بازی به طور کامل مورد تحلیل قرار گرفته است و پیش‌نمایش جذابی از آن ارائه شده است. پرداختن به داستان بازی باعث شده تا جزئیات تازه‌ای فاش شود. بدون شک بزرگ‌ترین خبر، افزودن مراحل فرعی به بازی است و اینکه می‌توان علاوه بر خط داستانی اصلی، محتوای جانبی را هم تجربه کرد که برای طرفداران قدیمی هم تازه خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های جدید بازی، خراب شدن چاقوها است. چندین چاقو جدید به کار رفته است و در صورت استفاده بیش از حد، باید چاقو دیگری پیدا کنید. بخش‌های QTE بازی هم برای مخاطبان جدید آپدیت شده است و تغییراتی پدید آمده که با روند فعلی بازی‌‌های جدید همخوانی دارد. در مورد ماموریت‌های جانبی باید گفت که هر مرحله روی نقشه و با علامت آبی‌رنگ نمایان می‌شود. مراحل شامل حل معماها و همچنین یافتن جسد و انتقال آن‌ها است. یک مأموریت جانبی در مورد یافتن سگ‌های مبتلا‌شده و کشتن آن‌ها هم در نظر گرفته شده است.

مراحل بازی Resident Evil 4 Remake

تغییر مراحل بازی Resident Evil 4 Remake 

در مورد QTE یا رویدادهای سریع باید بگوییم که کپکام تغییرات اساسی در مورد آن‌ها اعمال کرده است. این بخش در خور یک بازی ترسناک تراز اول مدرن است. به همین دلیل خبری از دکمه‌ زدن‌ سریع نیست و بیشترین تغییر را هنگام نبرد با چاقو خواهیم دید. در این حالت باید حمله‌ی دشمن را دفاع کنید و همچنین واکنش سریعی مشابه Resident Evil 2 Remake از خود نشان دهید. چاقو پس از استفاده کند خواهد شد و در صورت استفاده‌ی زیاد هم از بین می‌رود.

علاوه بر تغییرات مراحل Resident Evil 4 Remake، نحوه‌ی دستور دادن به شخصیت اشلی گراهام هم آپدیت شده است. او نقش بیشتری در روند بازی ایفا می‌کند و به همین دلیل، میزان سلامت یا خون او حذف شده است. او درصورتی‌که ضربه‌های زیادی دریافت کند، به زمین می‌افتد و باید او را نجات دهید. می‌توانید با فشردن دکمه R3 دسته، او را کنترل کنید و راه را به او نشان دهید؛ اما نمی‌توانید اشلی را مجبور به پنهان شدن کنید. کپکام می‌گوید که این تغییر به‌منظور افزایش بعد واقع‌گرایانه بازی اعمال شده است.

رزیدنت اویل 4 ریمیک در تاریخ 24 مارس (4 فروردین) رسماً منتشر خواهد شد.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.