doom eternal update
یحیی رحیمی

اولین آپدیت بازی Doom Eternal شیاطین جدید و تغییرات تازه‌ای را به ارمغان می‌آورد

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
976 بازدید

اولین آپدیت بازی Doom Eternal در دست ساخت است و استودیو id Software به طرفداران اطمینان خاطر داده است که تغییرات خوبی در بازی ایجاد خواهد کرد و مشکلاتی که جامعه کاربری بازی از آن رنج می برند را حل می کند.

آپدیت تازه بازی Doom Eternal یک سری تغییرات در مورد شیاطین موجود در بازی ایجاد می کند. با ارایه این به روزرسانی در صورتی که یکی از دشمنان شما را به قتل برساند و از دور مسابقه خارجتان کند، دفعه بعدی که باید با آن سر و کله بزنید، قوی تر خواهد شد و حتی ممکن است در ادامه نیز دوباره با قدرت بیشتری سر راهتان شود. این ویژگی Empowered Demons نام دارد و با انتشار آپدیت اضافه خواهد شد.

در صورتی که این دشمن قوی شده را سلاخی کنید، XP بیشتری به شما داده خواهد شد و همچنین میزان جان و گلوله تان نیز نسبت به قبل بیشتر خواهد شد. توسعه دهندگان به فکر بخش آنلاین بازی به نام Battlemode هم هستند و ویژگی های جالبی را با اولین آپدیت به بازی اضافه خواهند کرد.

از جمله آن‌ها می توان به آنتی چیت اشاره کرد که جلوی تقلب بازیکنان را می گیرد و همچنین مشکلات اتصال به سرور نیز به میزان زیادی برطرف خواهند شد. علاوه بر آن سطح بازیکنان متعادل خواهد شد و در صورتی که از دور مسابقه خارج شوید، نحوه کشته شدن و فردی که شما را کشته است در ویدیوی نمایش داده خواهد شد.

با دریافت به روزرسانی جدید می توانید لیست دوستان خود را در Bethesda.net ارتقا دهید و دوستانتان را با سرعت بیشتری پیدا کنید. در ادامه گفته شده است که یک سری شیاطین و همچنین نقشه های جدید در دست ساخت هستند و در ادامه سال منتشر خواهند. آپدیت اول باگ های آزار دهنده بازی Doom Eternal را برطرف می کند و آموزش های بیشتری برای سلاخی شیاطین در اختیار شما قرار می دهد.

فعلا مشخص نیست به روزرسانی اول چه روزی منتشر می شود اما همین ماه را در نظر داشته باشید. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.