دانلود بازی Spirit of the North برای PC
دانلود بازی Spirit of the North برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Spirit of the North Enhanced Edition برای PC

پارسی گیم 20 اردیبهشت 1399 6 دیدگاه
5,499 بازدید

دانلود بازی Spirit of the North Enhanced Edition برای کامپیوتر

ماجراجویی در دل تمام ما انسان‌ها وجود دارد. همین ماجراجویی است که باعث شده است ما در پیچ‌وتاب تاریخ زنده بمانیم و بقا پیدا کنیم. در این میان افرادی این خوی ماجراجویی را بیشتر از بقیه به ارث برده‌اند و به‌یک‌باره دل از کوه‌های هیمالیا یا جنگل‌های آمازون درمی‌آورند. استودیو Infuse Studio با درک این مسئله یک بازی بسیار زیبا و جذاب را تولید کرده است. بازی Spirit of the North درواقع یک عنوان تک نفره سوم شخص ماجراجویی است که بخش‌هایی از طبیعت زیبای شمال اروپا و به‌خصوص ایسلند را مورد هدف قرار داده است. جایی که هیچ دیالوگ و پلاتی نمی‌تواند بهتر از خود طبیعت زیبا برای شما داستان‌سرایی کند.

بازی Spirit of the North هیچ‌گونه خط روایی خاصی ندارد و باید با جستجو در این دنیای بزرگ که بر اساس فولکلورهای اسکاندیناوی ساخته‌شده است، معماهای مختلفی را حل کنید و به‌نوعی عطش ماجراجویی خود را با این بازی بشویید. برای رسیدن به هدف اصلی بازی، در نقش یک روباه ماجراجو قرار خواهید گرفت که در طبیعت زیبای شمالگان به جستجو می‌پردازد. تنها همین طبیعت زیبا کافی است که شمارا به خود مشغول نگه دارد و توسعه‌دهندگان به همین دلیل نیازی به گنجاندن داستان و دیالوگ در این بازی ندیده‌اند. در این میان با آثار باستانی و مکان‌های بسیار جالب و قابل‌توجه برخورد خواهید کرد که نمونه آن‌ها را به‌ندرت خواهید دید. البته عدم وجود دیالوگ به معنی آن نیست که بازی در مورد هیچ‌چیز است! این روباه معنوی به دنبال کشف روح اصلی این دنیاست و شما هستید که با حل معماهای مختلف او را از میان مکان‌های زیبا و معنوی عبور خواهید داد. هر چه پیش بروید در مورد هویت و وجود خود بیشتر خواهید فهمید.

ازجمله ویژگی‌های مهم بازی Spirit of the North می‌توان به مناظر بسیار زیبا اشاره کرد که شمارا میخکوب خواهند کرد، جدا از نیز معماهای بسیار جالبی در بازی وجود دارند. یکی از بخش‌هایی که بازیکنان از آن تعریف کرده‌اند، موسیقی دل‌نشین آن است. اصلاً فرض کنید بدون موسیقی این بازی چه معنی می‌توانست داشته باشد. موسیقی‌های بازی از قطعات مشهور و زیبای 14 نوازنده و آهنگ‌ساز انتخاب‌شده‌اند و لذت ماجراجویی را دوچندان می‌کند. اگر به دنبال یک بازی ماجراجویی بسیار زیبا می‌گردید، Spirit of the North همان جواب سؤال شماست. در این سبک نگاهی به Lost Ember و Journey هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Spirit of the North Enhanced Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64Bit
Processor: Intel Core i5-4460 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Onboard soundcard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Spirit of the North is a single-player 3rd-person adventure game inspired by the breathtaking and mysterious landscapes of Iceland. The story takes root from various pieces of Nordic folklore. The game is unique in that it purposefully has no dialog or narrative. Players must breathe in their surroundings to solve various puzzles and speculate the meaning of a lost ancient civilization. Play as an ordinary red fox whose story becomes entwined with the guardian of the Northern Lights, a female spirit fox. As you journey over the mountains and under red-stained skies, you’ll discover more about your companion and land left in ruin.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.75 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    mj.db

    مهمان

    سلام
    من پارت ها رو دانلود کردم میشه یه توضیح کامل درباره ی نحوه ی نصب بدین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    َANA

    مهمان

    فرق مدل codex و fit girl چیه ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به َANA

      پشتیبانی

      تفاوت در میزان حجم است

  • Avatar

    ehsan895

    مهمان

    سلام فقط رو ویندوز 10 اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ehsan895

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    chris

    مهمان

    رفتم تو setup خواستم نصبش کنم ۰ درصد مونده جلو هم نمیره مشکل چیه؟

    پاسخ دهید