دانلود بازی Aery Vikings برای PC
دانلود بازی Aery Vikings برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Aery Vikings برای PC

پارسی گیم 3 مرداد 1401 بدون دیدگاه
3,783 بازدید

دانلود بازی Aery Vikings برای کامپیوتر

بازی‌های ویدیویی تا به امروز تجربیات متعدد و سرگرم‌کننده‌ای را در اختیار ما قرار داده‌اند. ما در دنیای مجازی بازی‌ها، به فضا سفر کرده‌ایم، در قرون‌وسطا جنگیده‌ایم، شهرهای بزرگ ساخته‌ایم و به نبرد با موجودات اهریمنی در جهنم رفته‌ایم. این تنوع بالای ماجراجویی‌ها یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این سرگرمی دیجیتال است. بازی Aery Vikings از استودیو EpiXR Games شماره جدیدی در سری Aery بوده که ماجراجویی را در قالب پرواز کردن با یک پرنده کوچک به خوردتان می‌دهد. این بازی تجربیات زیبا و آرامش‌بخشی را به خوردتان می‌دهد تا چند ساعتی در محیط‌های زیبا و چشم‌نواز غرق شوید و از گشت‌وگذار در آن لذت ببرید.

اگر نسخه‌های دیگر بازی Aery را تجربه کرده باشید، میدانید که با چه مدل بازی و گیم پلی خاصی باید سر و کار داشته باشید. این بار نیز در نقش پرنده‌ای کوچک و جادویی سفر خود را آغاز کرده و سرزمین‌های افسانه‌ای وایکینگ‌ها را گشت و گذار خواهید کرد. از آنجا که سوژه وایکینگ‌ها امروزه در بازی‌های ویدیویی محبوبیت نسبتاً زیادی دارد، سری Aery نیز سفری به Valhalla و سایر مکان‌های جادویی وایکینگ‌ها را در جدیدترین نسخه‌اش به خوردتان خواهد داد.

هدف شما ملاقات با خدایان افسانه‌ای سرزمین وایکینگ‌ها و دریافت نعمت و قدرت از سمت هر کدام است. بازی دارای 13 مرحله بوده که در طول آن‌ها از دریچه چشمان یک پرنده مسیر را طی می‌کنید و حس آرامش پرواز را به خورد خود خواهید داد. در بازی قرار نیست دشمنی ملاقات کنید، خطری شما را تهدید کند و یا چالش سختی پیش رو داشته باشید. تمام هدف بازی هدیه دادن آرامش و لذت در کنار حس پرواز است که به خوبی آن را انجام می‌دهد. گرافیک هنری زیبا، تصویرپردازی درخور سرزمین‌های وایکینگی، پیدا کردن مکان‌های مخفی و موسیقی زیبا از دیگر دلایلی است که تجربه بازی را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Exo One و Aery Dreamscape را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Aery Vikings برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10
Processor: Intel Core i5-4590 (AMD FX 8350) or better
Graphics: NVIDIA GTX600
Storage: 2 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10
Processor: i7
Graphics: NVIDIA GTX700
Storage: 2 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Aery – Vikings is a story-driven 3D flight exploration game in which you control a little bird that is on its journey to complete a shire impossible task of the gods.
Make your journey through a wonderful, exciting, and breathtaking world and enjoy the feeling of flying on your search for Valhalla.
Follow an interesting storyline through a peaceful and fantastical world to rescue the Vikings from their destiny.
Convince the Norse gods that you are worth their blessing and show your incredible maneuvering skills.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.