دانلود بازی Wartile Hel's Nightmare برای PC
دانلود بازی Wartile Hel's Nightmare برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wartile Hel’s Nightmare برای PC

پارسی گیم 17 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
4,982 بازدید

دانلود بازی Wartile Hel’s Nightmare برای کامپیوتر

اکثر افراد فکر می‌کنند که بازی ویدیویی باید یک تفنگ در اختیار آن‌ها قرار دهد و آن‌ها نیز هر موجود زنده‌ای را با رگبار گلوله تکه و پاره کنند. در این مخاطبان تیزهوش ارزش یک سری بازی‌های خاص را می‌دانند. استودیو Playwood Project در سال 2018 با یک عنوان خاص وارد بازی‌های ویدیویی شد. بازی Wartile یک عنوان استراتژی نقش‌آفرینی است که ظاهر عجیب و قابل‌توجهی دارد. بازی یک دنیای مینیاتوری را پیش روی ما باز می‌کند که ماجراجویی‌های به‌ظاهر کوچک اما بسیار هیجان‌انگیزی با الهام از وایکینگ‌ها را به نمایش می‌کشد. به‌تازگی بسته الحاقی جدید برای این بازی به نام Wartile Hel’s Nightmare منتشرشده است که محتوای بازی را بیش‌ازپیش افزایش می‌دهد.

Wartile Hel's Nightmare

در ابتدای بازی Wartile Hel’s Nightmare از شما خواسته می‌شود تا قبیله خود را مشخص کنید و مانند دیگر بازی‌ها هر قبیله نیز دارای قدرت منحصربه‌فرد خود است و نکته قابل‌تأمل در مورد این بازی این است که تنوع نژادی و قبیله‌ای بسیار خوبی را شاهد هستیم. با شروع بازی می‌توانید یک میز کار را مشاهده کنید که با استفاده از آن باید دستورات جنگی صادر کنید و این کار نیز توسط یک سری کارت‌ها انجام می‌شود. همه‌چیز به جنگ خلاصه می‌شود و در این میان باید بتوانید با هوش و ذکاوت خود تصمیم‌های درستی بگیرید و در هر نوبت، حریف را به خاک و خون بکشانید. این بازی تمام در مورد تصمیمات تاکتیکی و موقعیت گیری درست است. دربسته الحاقی جدید بازی اما نیروهای شیطانی بار دیگر به پا خواسته‌اند و به همراه گروهی از موجودات وحشی و عجیب‌وغریب به دنبال نابودی شما هستند.

بازی Wartile Hel’s Nightmare با الهام از سریال بازی تاج‌وتخت، زامبی‌های وحشی را وارد کرده است و در سوی دیگر این پادشاه شمال است که نشسته است و نابودی یک‌به‌یک روستاها را در زنده شدن ترس و تاریکی تماشا می‌کند. در این میان شما باید کنترل تک‌به‌تک این روستاها و مناطق ازدست‌رفته را دوباره به دست بگیرید و این مسئولیت بزرگی روی دوش شما می‌گذارد. جدا از آن یک هیرو وایکینگ جدید هم به بازی اضافه‌شده است که یک جنگجوی دودست بسیار حرفه‌ای است و می‌تواند درنبرد به شما کمک شایانی کند. همچنین می‌توانید توانایی‌های جدیدی دریافت کنید و البته زره زیبایی به نام Dragur هم به بازی اضافه‌شده است که در مقابل ارتش مردگان به شما کمک شایسته‌ای می‌کند. این بازی تجربه‌ای سرگرم‌کننده و کاملاً متفاوت در اختیار شما قرار خواهد داد. در این سبک نگاهی هم به For The King و The Banner Saga 3 بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Wartile Hel’s Nightmare با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel dual Core i5 or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 or Radeon HD 6870
DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Quad Core Processor
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 or RX 460
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Experience a living, breathing tabletop video game that invites the player into a miniature universe full of small adventures set in beautifully handcrafted diorama battle boards inspired by Norse mythology to honor the Vikings! Wartile is a cool-down based game that keeps the action flowing, with ample opportunities to plan your moves. Although it contains the strategic elements from turn-based games, a mixture of slow down features and cool-down based gameplay maintains the tension of battle while allowing for breathing room to make tactical decisions. At its heart, Wartile is a game about positioning and tactical decision making.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.