دانلود بازی Do Not Feed the Monkeys 2099 برای PC
دانلود بازی Do Not Feed the Monkeys 2099 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Do Not Feed the Monkeys 2099 برای PC

پارسی گیم 16 خرداد 1402 بدون دیدگاه
4,435 بازدید

دانلود بازی Do Not Feed the Monkeys 2099 برای کامپیوتر

Do Not Feed the Monkeys 2099 یک بازی ویدئویی عمیق و سرگرم کننده است که بازیکنان را در یک دنیای دیستوپیایی به طرز خنده‌داری پوچ و آینده‌نگر غرق می‌کند. این بازی به عنوان یک شبیه ساز نظارت دیجیتال، عناصر روایت، تحقیق، دید زدن و مدیریت منابع را برای ایجاد یک تجربه گیم پلی منحصر به فرد و جذاب ترکیب می‌کند. این بازی دنباله‌ای برای Do Not Feed the Monkeys است. داستان آن در سال 2099 اتفاق می‌افتد و حول محور The Primate Observation Club می‌چرخد که اکنون قوی‌تر از همیشه است. در این سرزمین رؤیایی دیستوپیایی، جایی که شرکت‌های بزرگ از سیارات حمایت می‌کنند و زمین یک جای بایر فرسوده است، بازیکنان دعوت می‌شوند تا به باشگاه انحصاری بپیوندند و عمیق‌ترین خواسته‌های خود را انجام دهند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Do Not Feed the Monkeys 2099 تأکید بر جاسوسی و مشاهده است. برنامه MonkeyVision به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دوربین‌های مخفی را مدیریت کنند و سوژه‌های موجود در قفس خود را زیر نظر بگیرند. با انجام مشاهدات و انجام جستجوهای اینترنتی، بازیکنان می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد هر موضوع کشف کنند. خواه عطش قدرت، هیجان شکستن قوانین، میل به اهمیت، یا دنبال ثروت باشید، این بازی راه‌های مختلفی برای کاوش در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی بازیکنان را تشویق می‌کند تا کارهای جانبی را انجام دهند تا برای دوربین‌های اضافی درآمد کسب کنند، در حالی که از تئوری‌پردازان توطئه عجیب و غریب که در همسایگی زندگی می‌کنند اجتناب می‌کنند. تجربه این بازی را از دست ندهید.

Do Not Feed the Monkeys 2099 در ارائه یک تجربه بازی منحصر به فرد و جذاب موفق است. با ترکیبی از مشاهده، مدیریت منابع و کاوش داستانی، بازیکنان را از ابتدا تا انتها درگیر نگه می‌دارد. محیط آینده نگر، همراه با توجه بازی به جزئیات و ویژگی‌های نوآورانه، آن را از دیگر عناوین این سبک متمایز می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های NeuroNet Mendax Proxy و Thriving City Song را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Do Not Feed the Monkeys 2099 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8 (32/64) or later
Processor: 2 GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 610 (1GB) or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers
Additional Notes: Using the Minimum Configuration, we strongly recommend to use minimal settings in order to not experience low frame rates.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8 (32/64), Windows 10
Processor: 2.6 Ghz Dual Core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 710 (2GB) or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Life is about to get a little meta…
Do you like power? How about controlling the lives of others? Do you like breaking rules? Does it excite you? Maybe “Rebel” is your middle name? Do you want to be part of an exclusive group? Be someone important? Do you want to make some money and become rich?
If you answered yes to any of the above questions, you’re in luck! You’ve been invited to join The Primate Observation Club. Live out all your heart’s desires as the newest member and if you are already in the Club, it’s time to move up the ladder.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.