Mass-Effect
یحیی رحیمی

کمپانی EA به دنبال عرضه یک ریمستر معرفی نشده در سال جاری است

یحیی رحیمی 17 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
539 بازدید

EA امروز اطلاعاتی از کسب و کار خود منتشر کرده است و از میزان فروش بازی های مختلف نیز صحبت کرده است. در این میان استودیو تایید کرده است که در طی سال مالی اخیرا، یک بازی ریمستر شده معرفی نشده نیز عرضه خواهد شد.

EA در طول کنفرانس خود از برنامه های آینده نیز پرده برداشته است و اعلام کرده است که بازی های Madden NFL 21، FIFA 21 و Command & Conquer Remastered در حال ساخت هستند و پنجره انتشار مشخصی نیز دارند. هر چند که این بازی ها هنوز به طور کامل معرفی نشده اند اما همه می دانیم که عنوان های سالانه در تاریخ در نظر گرفته خودشان منتشر می شوند.

آنچه در این میان قابل توجه است، یک بازی ریمستر شده است که EA آن را با برچسب HD معرفی کرده است. این ناشر آمریکایی گفته است که بازی در سال مالی جاری منتشر خواهد شد و اطلاعات خاصی در این مورد منتشر نکرده است. با توجه به اینکه بازی در ادامه سال منتشر می شود، می توانیم فرض کنیم که این بازی روی کنسول های نسل آینده نیز منتشر خواهد شد.

EA-FY21-Titles

در مورد خود بازی اطلاعاتی در دسترس نیست و با توجه به فرانچایزهای بسیار زیاد این کمپانی، حدس زدن در مورد آن چندان کار آسانی نیست. طرفداران این کمپانی مدت هاست که درخواست ریمستر سه گانه Mass Effect را دارند و البته که چنین درخواستی به این راحتی قبول نمی شود. هر چند باتوجه به طرفداران بسیار زیاد این سری بازی، ریمستر یک نسخه جدید منطقی تر به نظر می رسد.

جدا از این بازی شایعه ای منتشر شده است که حاکی از انتشار بازی Skate 3 برای پلتفرم موبایل دارد و باید منتظر خبرهای بیشتری در مورد این بازی باشیم. کنفرانس EA Play روز 11 ژوئن برگزار می شود و احتمالا آن موقع خبرهای کامل را دریافت خواهیم کرد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.