دانلود بازی The Last Spell برای PC
دانلود بازی The Last Spell برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Last Spell برای PC

پارسی گیم 10 دی 1400 بدون دیدگاه
3,264 بازدید

دانلود بازی The Last Spell برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژیک امروزه به یکی از پرطرفدارترین ژانرها در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌اند. این بازی‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و مبارزات در آن‌ها به دو شکل اجرا می‌شود که هر دو حالت، نیازمند تفکر و استفاده از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های متنوع است، یکی مبارزات لحظه‌ای و زنده و دیگری مبارزات نوبتی. بازی The Last Spell از استودیو Ishtar Games عنوانی جذاب بوده که در آن باید آخرین مقاومت بشریت را در برابر هیولاها و موجودات شرور رقم بزنید و در مبارزاتی جذاب به سبک نوبتی شرکت کنید.

دنیای بازی سال‌ها درگیر جنگ‌های مختلف بوده و برای پایان دادن به آن‌ها، جادوگرهای منطقه با استفاده از قدرت خود رویدادی به اسم Cataclysm را ایجاد کردند که پای یک مه مرموز بنفش‌رنگ را به سرزمین باز کرد و پس از آن، هیولاها و موجودات شروری دشمن جدید بشریت شدند. حال باید همه در کنار هم جمع شده و آخرین مواضع دفاعی بشریت را در مقابل این موجودات شرور رقم بزنند. برای مبارزاتی جذاب و نفس‌گیر با هیولاهای مخوف در سبک استراتژی آماده باشید.

گیم پلی بازی ترکیبی از سبک Tower Defense و بازی‌های استراتژیک نوبتی است که علاوه بر استفاده از نیروهای نظامی و قدرت‌های مختلف قهرمان‌ها، باید با بنا کردن مواضع دفاعی و برج‌های مختلف، در برابر طیف گسترده‌ای از دشمنان مقاومت کنید. عناصری از بازی‌های نقش‌آفرینی نیز وجود داشته تا محتوای عمیق‌تری را تجربه کنید. مبارزات سبکی نوبتی و تاکتیکی داشته و برای پیروزی باید نقشه مناسبی برای هر سناریو بریزید. قهرمان شما هم به قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی دسترسی دارد که با پیشروی در بازی قدرتمندتر شده و صدمات بیشتری را به دشمنان وارد می‌کند. اگر تلفیقی از سبک‌های موفق Tower Defense و استراتژی‌های نوبتی می‌خواهید، این عنوان را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Darkest Dungeon و Battle Brothers را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Last Spell با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-8370
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650, 2 GB or AMD Radeon HD 7770, 2 GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-8400 or AMD Ryzen 5 2600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7870, 2 GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

War was rampaging all over the land for decades. In a desperate move to end it all, the mages provoked The Cataclysm. Massive balls of pure magic obliterated nearly everything. A strange purple mist propagated everywhere. They say that those who entered the mist were killed, driven mad, or worse…
Only a few Havens keep up the fight against the hordes of bloodthirsty monsters that come out at night from this damned mist. A few strained heroes protect the walls night after night, until a handful of mages manage to cast The Last Spell and banish all magic from this accursed world. And maybe save us all. Maybe.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.