assassins-creed
یحیی رحیمی

اطلاعات کامل بازی Assassin’s Creed Ragnarok لو رفت: انتشار در 2020

یحیی رحیمی 17 اردیبهشت 1398 1 دیدگاه
6,200 بازدید

چند روزی است که پشت سر هم اطلاعاتی در مورد بازی‌های کمپانی یوبی‌سافت فاش می‌شود و حالا این موضوع به بازی Assassin’s Creed نیز رسیده است. مدتی پیش شاهد تصویری در The Division 2 بودیم که دنیای نسخه جدید Assassin’s Creed را به وایکینگ‌ها محدود می‌کرد. بعداً گزارش‌هایی منتشر شد که این بازی تحت اسم رمز Kingdom درحال‌توسعه است و سال 2020 عرضه خواهد شد.

به‌تازگی جزئیات جدیدی از این نسخه از بازی فاش شده است و البته به این دلیل که منبع آن 4Chan است، نباید زیاد آن را جدی گرفت و زیاد قابل‌اعتماد نیست. این افشاگری توسط تهیه اسکرین شات هایی از این بازی به‌دست‌آمده است و می‌توانید این تصاویر را در پایین نیز مشاهده کنید؛ اما به جزئیات نسخه جدید Assassin’s Creed بپردازیم. گفته می‌شود که اسم واقعی این بازی، Assassin’s Creed Ragnarok است و به‌عنوان یکی از هم‌پیمانان شاه وایکینگ به نام Ragnar Lodbrock به بازی وارد می‌شویم.

در این بازی به شاه منطقه اسکاندیناوی در شکل‌گیری ارتش بزرگش کمک خواهیم کرد. گفته می‌شود که این نسخه از بازی، قرار است به پایه‌های فرقه قاتلان اشاره کند و تابه‌حال این‌قدر به تاریخ اولیه بشر نزدیک نشده‌ایم. به همین دلیل ممکن است المان‌های جادویی مانند چکش Thor نیز در بازی وجود داشته باشند. نقشه بازی نیز فوق‌العاده بزرگ خواهد بود و قرار است بخش‌های مختلفی از جهان را شامل شود.

بر اساس این افشاگری، کشورهای بریتانیای بزرگ، سوئد، فنلاند، نروژ و دانمارک در Assassin’s Creed Ragnarok حضور خواهند داشت و هرکدام از این کشورها نیز به استان‌ها و آن‌ها نیز به شهرهای کوچک‌تری تقسیم می‌شوند. همچنین باید اقتصاد بازی را نیز مدیریت کنید و کار سختی پیش رودارید. نبردهای عظیمی که در بازی Assassin’s Creed Odyssey دیدیم نیز بازخواهند گشت و البته گیم پلی بازی تأثیر کمتری روی مبارزه نسبت به نسخه قبلی خواهد شد و بیشتر روی گشت‌وگذار تأکید کرده است.

قرار است که علامت‌های سؤال از بین روند و باید بادید بازتری در طبیعت اطراف گشت. دید عقاب که در نسخه‌های Origin و Odyssey دیدیم نیز بازخواهند گشت و البته مکانیک نقش‌آفرینی نیز بخش بزرگی از این بازی خواهد بود. تغییر لباس روی شخصیت شما در مناطق مختلف تأثیر خواهد گذاشت و با پوشیدن یک لباس مناسب، می‌توانید نیروهای دولتی را از خود دور کنید. گفته می‌شود که این بازی توسط استدیو Ubisoft Montreal توسعه خواهد یافت.

جالب‌ترین ویژگی Assassin’s Creed Ragnarok، قابلیت فرا پلتفرمی است و می‌توان اتفاقات بازی را روی چندین پلتفرم به‌صورت هم‌زمان دنبال کرد. قرار است که این بازی در سال 2020 عرضه شود و البته باید گفت که نباید این اطلاعات را جدی گرفت و ممکن است اشتباهاتی نیز در میان آن پنهان‌شده باشد.
نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    صفر

    مهمان

    یعنی شرکت ubisoft گند زده به هر چی اساسین جدیده،شرافتن اساسین تا revolutions عالی بود بقیش مزخرفه.

    پاسخ دهید