دانلود بازی Only After برای PC
دانلود بازی Only After برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Only After برای PC

پارسی گیم 2 آبان 1398 1 دیدگاه
7,239 بازدید

دانلود بازی Only After برای کامپیوتر

مدتی بود که دنیای بازی‌های ویدیویی به‌سوی ژانر اکشن پیش رفته بود و شوترها برای خودشان طرفداران فوق‌العاده زیادی پیداکرده بودند. آرام‌آرام نیاز به داستان و بازی‌های داستانی خودش را نشان داد و این‌طور بود که شاهد عنوان‌های تکان‌دهنده‌ای بودیم. حالا استودیو GuraShop با داستانی فوق‌العاده درگیر کننده وارد بازار شده است. دختری به نام جولی گم‌شده است و همین به معمای بزرگی تبدیل‌شده است. هیچ سرنخی برای پیدا کردن این دختر در دسترس نیست و خوشبختانه شما یک کارآگاه هستید که باید راز ماجرا را پیدا کنید و در میان داستان جذاب بازی غرق شوید. بازی Only After تاریکی و فریادهای خاموش دختری گم‌شده است.

بعدازاینکه جولی بدون هیچ ردپایی گم می‌شود، این روان‌شناس جودی ویلیامز و همچنین کارآگاه مایکل گریدی هستند که تلاش می‌کنند با کنار هم گذاشتن قطعات مختلف این ماجرا، دلیل گم‌شدنش را بیابند و در آخر او را پیدا کنند. فعلاً تنها سر نخ، نامزد این دختر به نام دیوید است. این پسر را به طرز عجیبی کنار یک جنگل پیداکرده‌اند که از استرس شدید نمی‌تواند حتی یک کلمه صحبت کند. حالا وقت آن است که آرام از این فرد حرف‌هایی کشید. باید دید که این فرد چه اندازه می‌تواند ما را به جولی نزدیک کند و در آخر سؤال اصلی همچنان پابرجاست؛ او حالا کجاست؟ داستان بازی Only After به‌هیچ‌عنوان خطی نیست و قرار نیست که همین‌طور آسان دختر گم‌شده را پیدا کنید، بلکه همه‌چیز به تصمیمات شما بستگی دارد و باید تأثیر صحبت‌های خود را کاملاً در نظر بگیرید وگرنه زندگی آن دختر به دست باد خواهد افتاد. Only After رد گم‌شده‌ای در میان هیچ و بی‌خبری است.

بازی دارای پویانمایی‌های سینمایی فوق‌العاده‌ای است که انگار هرکدام از بخش‌های بازی، یک سکانس از یک فیلم سینمایی فوق‌العاده عمیق و جذاب است. این بزرگ‌ترین بازی است که استودیو تابه‌حال ساخته است اما این بار شما خودتان کارگردان هستید و قرار است که حقیقت را کشف کنید. بازی Only After تنها یک خط داستانی ندارد و در این میان با افراد دیگری نیز آشنا خواهید شد که درک شمارا از حقیقت ماجرا تغییر خواهند داد و این به شما بستگی دارد که حرف چه کسی را باور کنید. لازم است که سرنخ‌های مهمی را به دست آورید و در آخر راز ماجرا را بفهمید. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید، بازی‌های Gone Home و Heavy Rain را نیز از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Only After با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64 Bit or higher
Processor: Core i5 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon 5750 1Gb VRAM / Intel HD4400 / NVidia Geforce 640 1Gb VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64 Bit or higher
Processor: Core i5 or equivalent
Memory: 12 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 270X 2Gb VRAM / Intel HD4400 / NVIDIA 760 series 2Gb VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Only After is an interactive story where your decisions affect future outcomes, branching out different possible storylines that will result in different endings for the characters. After a teenage girl named Julie goes missing, psychiatrist Judy Williams and detective Michael Grady try to piece together the strange circumstances of her disappearance. The only clue they have is David, Julie’s boyfriend, who’s been found in a nearby forest presenting post-traumatic stress symptoms. Through David’s testimony, Judy and Michael start discovering the details surrounding the last days she was seen and trying to answer the big question. Where is she now ?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 14.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مهسا

    مهمان

    بازی خیلی کوتاه بود و گیم پلی خوبی نداشت.گرافیک بازی کلا مال عهد بوق بود.
    حیف نت و وقتی که صرف دانلودش کردم

    پاسخ دهید