Apex-Legends-Loba-Character
یحیی رحیمی

EA خبر از اضافه شدن یک لجند جدید در فصل پنجم بازی Apex Legends داد

یحیی رحیمی 11 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
574 بازدید

به نظر می رسد که یک شخصیت جدید با شروع فصل پنجم بازی Apex Legends از سوی استودیو Respawn Entertainment اضافه خواهد شد. این شخصیت جدید ارتباطی با آپدیت Assimilation بازی دارد و حالا جامعه کاربران بازی باور دارند که این شخصیت را می شناسند.

حساب کاربری بازی Apex Legends در توییتر، یک تصویر از صفحه رایانه را که در اطراف آن کاغذهای چسبان قرار داده شده بود منتشر کرد. این کاغذها اما خبر از یک شخصیت رباتیک قاتل می دهند که در زمینه کارش فوق العاده حرفه ای است. بسیاری از بازیکنان باور دارند که این شخصیت ارتباطی با لجند Revenant دارد.

وقتی که فصل چهارم بازی شروع شد و شخصیت رونانت معرفی شد. استودیو در توضیحات او را یک قاتل حرفه ای عنوان کرد که توسط کمپانی هاموند به یک ماشین کشتار تبدیل شده است. در حین تریلر معرفی این شخصیت، او وارد یک ساختمان می شود تا مارکوس آندراده را به قتل برساند. مارکوس قبل از آن مجسمه یک گرگ را به دخترش هدیه می دهد. در این حین رونانت وارد می شود و همه را به قتل می رساند.

apex legends

بسیاری باور دارند که Loba که در اسپانیایی به معنی گرگ است، شخصیت جدید بازی Apex Legends خواهد بود. با توجه به سرنخ های موجود احتمال چنین چیزی بسیار بالاست. با توجه به تصویر منتشر شده توسط استودیو، می توان گفت که این شخصیت به دنبال متوقف کردن رونانت خواهد رفت. توضیح منتشر شده زیر تصویر دقیقا چنین چیزی را بیان می کند.

یکی از کاربران توییتر ادعا کرده است که تصویری از شخصیت Loba را پیدا کرده است. باید دید که این کاراکتر جدید چه توانایی هایی خواهد داشت و با توجه به تعریف های انجام شده، افرد زیادی همان روز اول این شخصیت را خریداری خواهند کرد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.