The-Last-of-Us-Part-2
یحیی رحیمی

بازی The Last of Us Part II برای پیش خرید در دسترس قرار گرفت

یحیی رحیمی 10 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
505 بازدید

هفته های گذشته برای طرفداران بازی The Last of Us Part II بسیار عجیب بوده است. از سویی شاهد به تاخیر افتادن دوباره بازی بودیم و در این میان هیچ تاریخ عرضه مشخصی نیز در دسترس نبود. به یک باره ویدیوهایی از گیم پلی بازی لو رفت که باعث شد استودیو گارد دفاعی اش را پایین بیاورد و نه تنها نسبت به آن واکنش دهد، بلکه تاریخ انتشار بازی را نیز در اختیار ما قرار دهد و حالا می دانیم که این بازی در ماه ژوئن میلادی منتشر خواهد شد.

سونی امروز صفحه بازی The Last of Us Part II را دوباره به راه انداخته است. اگر یادتان باشد مدتی پیش صفحه بازی به طور کامل حذف شد و حتی هزینه دریافتی برای پیش خرید بازی نیز به طرفداران برگردانده شد. این موضوع باعث نگرانی بسیاری شد و تعدادی باور داشتند که سونی انتشار این بازی را به نسل بعدی کنسول ها انداخته است. به هرحال صفحه بازی دوباره آنلاین شده است و می توانید به صورت دیجیتالی آن را پیش خرید کنید.

این در ادامه اعلام تاریخ عرضه بازی انجام گرفته است. دیروز سونی و استودیو ناتی داگ تاریخ انتشار جدی بازی را روز 19 ژوئیه 2020 اعلام کردند که نسبت به تاریخ قبلی، سه هفته فاصله دارد و خوشبختانه چندان تغییر را شاهد نیستیم. سونی همچنین تایید کرد که انتشار بازی Ghost of Tsushima نیز به تاخیر افتاده است و روز 17 ژوئیه 2020 عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار تنها یک بازی در این میان نا مشخص مانده است و آن هم بازی Iron Man VR است که مدتی پیش تاخیر خورد. به نظر می رسد که توسعه بازی با توجه به پاندمی ویروس کرونا به مشکل خورده است و باید دید که تاریخ انتشار بعدی بازی کی خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.