pubg update 4.3
یحیی رحیمی

اضافه شدن بات ها به نسخه PS4 و Xbox One بازی PUBG

یحیی رحیمی 8 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
420 بازدید

بازی PUBG در طول سالهای گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشته است و افراد زیادی را به خود جذب کرده است. همین باعث شده است که سطح بازیکنان روی کنسول PS4 و Xbox One تا حدی بالا رود که توسعه دهندگان مجبور به گنجاندن ربات هایی ایجاد تعادل بازی شده اند. حالا بعد از سالها مواجه بازیکنان جلوی هم، بات ها نیز به لیست مسابقه اضافه شده اند.

این تغییر در آپدیت 7.1 بازی ایجاد شده است. البته این طور نیست که همه این بات ها را ببینند و بازیکنان حرفه ای که سطح بسیار بالایی دارند، شانس کمتری برای برخورد با این ربات ها خواهند داشت. در سوی دیگر بازیکنان معمولی و با سطح پایین تر شانس بیشتری برای برخورد با ربات ها خواهند داشت و این ربات ها تمرینی جدی برای بازیکن خواهند بود تا بتوانند بعدها با افراد باتجربه تر نیز مسابقه دهند.

تیم توسعه برای اضافه کردن این بات ها نیز یک سری راهنمایی ها در سراسر نقشه قرار داده است که مسیر را برای ربات ها مشخص می کنند و از مردن اتفاقی آن‌ها و برخورد با خطرات محیطی جلوگیری می کند. برعکس چیزی که فکر می کنید، این بات ها مانند یک بازیکن معمولی رفتار می کنند و این طور نیست که آماده شلیک توسط شما باشند و حتی ممکن است شما را به راحتی شکست بدهند.

با توجه به اینکه هوش مصنوعی همیشه یک روند ثابت را دنبال می کند، ممکن است نشانه گیری این روبات ها دقیق تر از چیزی باشد که فکر می کنید. جالب است که هوش آن‌ها طوری توسعه یافته است که یک سری آیتم های خاص را غارت کنند و در نتیجه کشتن آن‌ها می تواند کوله پشتی شما را نیز حسابی پر کند.

PUBG Corp اخیرا روند انتشار آپدیت های خود را سریعتر کرده است و قرار است که فاصله زمانی میان انتشار آپدیت برای PC و کنسول نیز کاهش یابد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.