یحیی رحیمی

با خونین ترین آپدیت PUBG تا به حال آشنا شوید

یحیی رحیمی 21 آذر 1398 2 دیدگاه
2,632 بازدید

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا همان PUBG خودمان بسیار قبل تر از Fortnite منتشر شد اما این بازی حالا توان رقابت چندانی با این عنوان بتل رویال کارتونی ندارد اما بازیکنان خودش را نیز حفظ کرده است. توسعه دهندگان هر چند وقت یک بار آپدیت مناسبی برای بازی عرضه می کنند و این دفعه نیز به روز رسانی خوبی را برای بازیکنان عرضه کرده اند هر چند که ممکن است تغییرات زیادی را شاهد نباشیم اما قطعا یکی از خونین ترین آپدیت های ممکن را شاهد هستیم!

این آپدیت جدید، نسخه بازی را به 5.3 می رساند. بزرگ ترین تغییر آن، اضافه شدن خون به گیم پلی است. با سیستم جدید بازی آنقدر خون اضافه شده است که خودتان نمی توانید باور کنید. این سیستم پخش خون بعد رئالیسم قوی تری را به بازی اضافه کرده است و در صورتی که به دشمن شلیک کنید، می توانید پخش خونش را روی دیوار یا کف مشاهده کنید و در نظر داشته باشید که این می تواند چه کمکی به جذابیت بازی کند.

جدا از اینکه جلوه های بصری بازی جذاب تر می شود، می توان با شلیک به یک بازیکن و پیدا کردن رد خونش، او را از دور مسابقه خارج کرد. به هر حال این آپدیت خونین است و مواظب باشید که دستتان به خون آغشته نشود. از جمله تغییرات دیگر نیز کاهش تعداد دستگاه های خرید خودکار است و دیگر تغییر که مدت هاست دنبالش هستیم نیز ذخیره فایل های تنظیمات بازی روی فضای ابری است و هر جا که باشید می توانید تنظیمات خاص خود را داشته باشید.

PUBG Update

بازیکنان حالا می توانند از بخش favorite weapon در قسمت Mastery، تفنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنند و هنگامی که کسی پروفایل شما را چک می کند، این تفنگ را نیز خواهد دید و همچنین همیشه در بالای لیست قرار خواهد گرفت. به طور کلی رابط کاربری بازی بهبود پیدا کرده است و یک سری باگ های آزار دهنده نیز برطرف شده اند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    شاید نسخش به گوشیت نمی خوره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    من نسخه جدیدشو آپدیت کردم دیگه بازیم بالا نمیاد چیکارش کنم

    پاسخ دهید