nvidia rtx
یحیی رحیمی

Nvidia به دنبال بهبود هوش مصنوعی RTX Voice: شما می توانید کمک کنید

یحیی رحیمی 6 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
755 بازدید

Nvidia مدتی است که روی پروژه RTX Voice کار می کند. این پروژه به دنبال ارایه یک صدای بدون نویز و با کیفیت بالا با استفاده از کارت گرافیک های سری RTX است و حالا این کمپانی از کاربران درخواست کرده است که از هوش مصنوعی ساخته شده برای کاهش نویز صدا استفاده کنند و به فرایند توسعه این برنامه کمک کنند.

برای تسریع در روند پیشرفت هوش مصنوعی ایجاد شده، کافی است به این وب سایت مراجعه کنید و در آخر یک کلیپ کوتاه از صدای خودتان به همراه صدای محیط را آپلود کنید. البته Nvidia تاکید کرده است که به هیچ وجه از این صداها برای مصارف دیگر استفاده نخواهد کرد و بیایید امیدوار باشیم که صدای ما به منظور تجاری به فروش نخواهد رسید.

RTX Voice فعلا در حالت بتا قرار دارد و وظیفه اصلی اش نیز کاهش صدای نویز از پشت زمینه در هنگام صحبت با میکروفن و یا حتی تماس صوتی است و در نتیجه می توانید صدای هم تیمی خود یا فردی که با آن صحبت می کنید را با کیفیت بالاتری بشنوید و دیگر لازم به تکرار چندین باره نیست.

در واقع این برنامه در اختیار کارت گرافیک های سری RTX 20 است و Nvidia تاکید کرده است که برای اجرای برنامه نیاز به معماری Turing خواهیم داشت. هر چند که یک سری افراد توانسته اند آن را روی کارت های سری GeForce GTX نیز امتحان کنند و راه حل آسانی برای اجرای آن پیدا کرده اند.

اگر این برنامه را امتحان کرده باشید، می دانید که در حذف نویز پشت زمینه کاربردی است اما هنوز کامل نیست و نیاز به بهینه سازی دارد. به هر حال اگر به پیشرفت این هوش مصنوعی اهمیت می دهید، کافی است 15 ثانیه از صدای خود را آپلود کنید و آن را به دست انویدیا برسانید. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.