Tintin
یحیی رحیمی

بازی تن تن جدید تحت توسعه در استودیو Micriods

یحیی رحیمی 6 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
470 بازدید

بعد از 10 سال دور بودن یکی از بامزه و جذاب ترین مدیوم تاریخ، تن تن قرار است دوباره به دنیای بازی های ویدیویی برگردد. قرار است استودیو Micriods به همراه استودیو Moulinsart در یک همکاری نزدیک بازی جدیدی را بر اساس ماجراجویی های تن تن بسازند. این بازی روی PC و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

Micriods که یکی از ناشران بزرگ بازی های ویدیویی است امروز در اعلامیه جدید خود گفته است که به دنبال ساخت یک بازی ویدیویی کاملا تازه از روی Tintin است. این استودیو قبلا نیز روی بازی هایی چون Blacksad و سه گانه Syberia کار کرده است و به نظر بتواند یک بازی فوق العاده از این کمیک دوست داشتنی و پرطرفدار منتشر کند. در متن توضیح بازی گفته شده است:

این بازی یک اکشن ماجراجویی است که بازیکنان را در موفقیت های فوق العاده قرار می دهد و شخصیت های افسانه ای سری بازی تن تن را زنده می کند. شخصیت های مهمی چون کاپیتان هادوک و پرفسور نابغه و البته کارآگاهان خبره نیز در بازی حاضر خواهند بود. بعد از تجربه تمامی دریاها، دیدن قاره های مختلف و حتی رفتن به عمق دریا و پا گذاشتن روی ماه، خبرنگار مشهور ما آماده شروع یک ماجراجویی جدید است.

مدیر عامل استودیو به نام استفانی لانگیرد در این مورد گفته است که ساخت این بازی آرزوی دیرینه او بوده است. او باور دارد که ماجراجوی های TIntin میلیون ها نفر خواننده در سراسر جهان دارد و حالا تیم تحت رهبری او تمام تلاشش را برای ارایه یک بازی فوق العاده انجام خواهد داد. او همچنین از شور و هیجان خود برای شروع این پروژه جذاب گفته است.

فعلا مشخص نیست بازی چه زمانی آماده خواهد شد و البته تریلر و تصویری از بازی هم نداریم اما می دانیم که بازی برای PC و کنسول منتشر می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.