زمان انتشار بازی Syberia: The World Before
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی Syberia: The World Before اعلام شد

یحیی رحیمی 5 بهمن 1400 بدون دیدگاه
484 بازدید

شرکت فرانسوی Microids رسماً زمان انتشار بازی Syberia: The World Before را اعلام کرده است. ادامه بازی Syberia در تاریخ 18 مارس (27 اسفند) برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. این اثر معمایی از طریق فروشگاه‌های استیم، GOG و اپیک گیمز به فروش خواهد رفت و زمان انتشار بازی برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس اعلام نشده است.

شرکت Microids با انتشار تصویری در صفحه توییتر بازی Syberia، دلیل تأخیر در انتشار را نیاز به توسعه بیشتر اعلام کرده است. این شرکت فرانسوی نوشته است که Syberia: The World Before بهترین تجربه ممکن را برای طرفداران خواهد ساخت و همچنین ماجراجویی‌های کیت واکر به بهترین شکل ممکن توسط Benoit Sokal، طراح کمیک و توسعه‌دهنده بازی بلژیکی، به تصویر کشیده شده است.

استودیو از چند هفته اضافی به‌منظور برطرف کردن مشکلات و ارائه تجربه‌ی بی‌نقص استفاده کرده و ناشر معتقد است که بازی، شایسته طرفداران این مجموعه است. موسیقی متن بازی توسط اینون زور، آهنگ‌ساز برجسته و خبره آمریکایی ساخته شده و افرادی که بازی‌های فال‌اوت و Dragon Age را تجربه کرده‌اند با مهارت وی در آهنگ‌سازی آشنا هستند. او همچنین پروژه ساخت موسیقی متن بازی Starfield را قبول کرده است و روزهای شلوغی را سپری می‌کند. موسیقی متن بازی Syberia: The World Before هنگام انتشار به‌صورت جداگانه در دسترس قرار می‌گیرد.

زمان انتشار بازی Syberia: The World Before

سفر به گذشته در Syberia: The World Before

بازی جدید مجموعه سایبریا در دو بازه زمانی مستقل روایت می‌شود. ابتدا به سال 2004 می‌رویم و ماجرای تازه‌ای از کیت واکر خواهیم دید که در معدن نمک گیر افتاده است و سپس داستان به سال 1937 برمی‌گردد و ماجرای پیانیستی به نام دانا رز را دنبال خواهیم کرد. او پیانیستی است که سایه فاشیسم در سراسر اروپا را می‌بیند و ماجراهای عجیبی برای او اتفاق می‌افتد. این دو داستان به‌ظاهر مستقل هستند؛ اما وابستگی زیادی به یکدیگر دارند.

بازی سایبریا به معماهای پیچیده و چیستان‌های جالب شهرت دارد که حل آنها برای طرفداران، لذت زیادی دارد. بازی جدید قرار است معماهای پیچیده‌تری را ارائه کند و ناشر از آنها تعریف کرده است. قرار بود بازی Syberia: The World Before به‌صورت هم‌زمان برای کامپیوتر و کنسول منتشر شود؛ اما نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی، فعلاً آماده نیست. منتظر انتشار بازی سایبریا در تاریخ 27 اسفند برای کامپیوتر باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.