For the King
یحیی رحیمی

بازی های مجانی هفته Epic Games Store: با Amnesia و For the King همراه شوید

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
791 بازدید

مانند هفته های گذشته، فروشگاه Epic Games بازی مجانی خود را معرفی کرده است. این فروشگاه هر هفته دو بازی جذاب را به رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد و این هفته نیز می توان بازی های Amnesia: The Dark Descent و For the King را به صورت مجانی تا روز 30 آوریل میلادی به حساب کاربری خود اضافه کرد.

عنوان For the King یک بازی مبارزه ای نوبتی است که المان های نقش آفرینی نیز در آن دیده می شود. هر مرحله از بازی تجربه ای متفاوت ارایه می دهد و دارای چالش ها رویدادهای خاص خودش است. این بازی را می توان هم به صورت تک نفره و هم Co-Op پیش برد. علاوه بر آن تمامی بسته های الحاقی منتشر شده برای بازی نیز حاضر خواهند بود و به طور کل یک بازی فوق العاده را به صورت مجانی در اختیار خواهید داشت.

اما دومین بازی هفته Amnesia: The Dark Descent نام دارد که در سال 2010 روانه بازار شده است. بازی ما را در قالب شخصیت دانیل قرار می دهد که به یک باره وسط یک قلعه مخوف به هوش آمده است. او هیچ چیز از گذشته اش به یاد ندارد و حالا باید با خطرات مختلفی دست و پنجه نرم کند که زندگی اش را در لبه یک پرتگاه قرار می دهد. به هر حال هدف اصلی فرار از این قلعه مخوف است و باید به هر نوعی شده خود را نجات دهید.

دیگر بازی مجانی نیز Crashlands است که شما را در نقش یک ماجراجوی کهکشانی قرار می دهد که حالا روی یک سیاره فرازمینی گیر افتاده است. او باید برای بقای خود دست به هر کاری بزند. در کنار بازی اصلی، حدود 500 آیتم مختلف را نیز به دریافت خواهید کرد.

در مورد ترکیب بازی ها باید گفت که نسبت به هفته گذشته که شاهد در دسترس قرار گرفتن Just Cause 4 بودیم، کمی افت را شاهد هستیم. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.