crysis
یحیی رحیمی

استودیو Crytek تایید کرد: Crysis Remastered تنها شامل نسخه اول است

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
771 بازدید

استودیو Crytek توسعه دهنده سری بازی عملی تخیلی Crysis اخیرا تصمیم به ریمستر نسخه اولیه این بازی گرفته است. این استودیو در توییت اخیر خود از واژه جمع برای بازی استفاده کرده بود و این باعث ایجاد شبهه ای در مورد ریمستر نسخه های بعدی بازی نیز شده بود. حالا استودیو تاکید کرده است که تنها نسخه اول بازی ریمستر می شود.

بعد از توییت های پاک شده مدیر استودیو، سوالات زیادی برای طرفداران پیش آمده بود و نمی دانستند که در آخر شاهد چه بازی هایی خواهند بود. بسیاری باور داشتند که استودیو نسخه های دیگری از این بازی را هم ریمستر خواهد کرد و عده ای دیگر نیز می گفتند که بسته الحاقی جداگانه Warhead منظور مدیر استودیو بوده است. حالا می دانیم که تمامی این گمانه زنی ها اشتباه بوده است و قرار نیست که در بازی Crysis Remastered هیچ گونه نسخه دیگر یا محتوای اضافی دریافت کنیم.

چند روز اخیر برای طرفداران سری بازی Crysis عجیب بوده است. هفته پیش به یک باره حساب کاربری توییتر بازی به راه افتاد و البته بعد از لو رفتن تریلر معرفی بازی، استودیو مجاب شد که قبل اینکه کار از کار بگذرد، بازی Crysis Remastered را به طور رسمی معرفی کند. این بازی چندین سال است که خاموش مانده است و بازگشت دوباره آن اتفاق بسیار جالبی است.

نسخه اصلی بازی به عنوان یک الگو و استاندارد برای سخت افزار به کار می رفت و هر رایانه ای که توانایی اجرای بازی را داشت بسیار پیشرفته و قدرتمند حساب می شد. حتی همین الان هم این عبارت به عنوان یک جک میان طرفداران بازی های ویدیویی استفاده می شود. ریمستر این بازی دوباره این سوال را زنده خواهد کرد و باید دید که آیا واقعا رایانه ما قادر به اجرای بازی Crysis Remastered خواهد بود یا خیر؟

اگر همه چیز درست پیش برود، تابستان شاهد عرضه بازی روی کنسول های نسل هشتم و PC خواهیم بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.