far_cry_3
یحیی رحیمی

احتمال بازگشت شخصیت منفی Far Cry 3 در جدیدترین مصاحبه بازیگر اصلی

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,123 بازدید

مایکل ماندو که بیشتر با نام Vaas در بازی Far Cry 3 شناخته می شود، از احتمال بازگشت این شخصیت منفی را به دنیای بازی های ویدیویی گفته است. او اخیرا در صندلی داغ انجام شده روی وب سایت ردیت شرکت کرده است و به سوالات مختلفی جواب داده است. یکی از این سوالات نیز احتمال بازگشت دوباره شخصیت واس به سری بازی Far Cry است.

مایکل ماندو به تازگی حضوری کوتاه در سریال تلویزیونی Better Call Saul داشته است و دوباره جلوی چشم آمده است. به نظر می رسد که او از نقشش در بازی فار کرای 3 حسابی خوشش آمده است و به دنبال بازگشت دوباره آن به یک بازی جدید است. او در این مورد گفته است:

از شما بسیار ممنونم. Vass حیوان روحانی من است. اینکه در ساخت آن شخصیت شرکت داشتم چیزی است که برای همیشه پیش من عزیز خواهد بود. من هنوزم به عنوان واس شناخته می شوم و البته هنوز هم عاشق این شخصیت هستم. واقعا مرا خوشحال می کند. چه کسی می داند… ممکن است به زودی دوباره در این نقش بازی کنم؟

بازی Far Cry 3 اولین بار در سال 2012 روانه بازار شد و توانست انقلابی در این سری بازی ایجاد کند. بخشی از موفقیت این بازی اما به دلیل بازی بی نظیر شخصیت Vass به عنوان آنتاگونیست بازی بود. این بازی در سال 2018 شاهد یک ریمستر عالی بود اما سوال اصلی حالا اینجاست که این شخصیت چطور می خواهد دوباره وارد دنیای بازی شود.

برای افرادی که با این بازی آشنا نیستند، باید گفت که این شخصیت در آخر حذف می شود اما اینکه بازی در مورد اتفاقات قبل از Far Cry 3 ساخته شود، بعید نیست. تا به حال نسخه های فرعی مختلفی از این بازی دیده ایم و بازگشت دوباره بازی بعید نیست. بازگشت واس قطعا طرفداران این سری را خوشحال خواهد کرد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.