Assassin's Creed logo
یحیی رحیمی

رئیس یوبی‌سافت علاقه مند به ساخت Assassin’s Creed در چین باستان است

یحیی رحیمی 14 مرداد 1398 بدون دیدگاه
989 بازدید

Assassin’s Creed سری است که مداوم ما را به شهرهای تاریخی فوق العاده ای می برد. حتی اگر بازی نیز در چند نسخه رضایت بخش نبوده باشد، اما هنوز هم در بازسازی جنبه تاریخی شهرها فوق العاده بوده است. اینکه نسخه بعدی ما را به کدام شهر ببرد، موضوع بحث اخیر بازیکنان بوده است و حالا رئیس یوبی‌سافت نیز از علاقه خود برای سفر به چین باستان پرده برداشته است.

مدیرعامل یوبی‌سافت اخیرا در مصاحبه ای پیرامون نسخه بعدی Assassin’s Creed گفته است که ممکن است به چین سفر کنیم. او البته گفته است که نمی تواند چیزی را تایید کند اما مایل است که یکی از نسخه های بازی را در مورد چین بسازد. این حرف تاییدی بر این نیست که قرار است Assassin’s Creed پیرامون چین باستان ساخته شود، بلکه تنها نظر شخصی مدیرعامل است و ممکن است روزی این اتفاق بیفتد.

قبلا نیز یک نسخه فرعی از Assassin’s Creed به نام Chronicles ما را به چین برد که البته بازی به طور کلی با چیزی که شما فکر می کنید تفاوت داشت و ژانر آن نیز با نسخه های اصلی متفاوت بود. شایعات زیادی وجود دارند که حاکی از عرضه نسخه بعدی Assassin’s Creed در سال 2020 هستند. گفته می شود که این نسخه درمورد وایکینگ هاست و ما را به اسکاندیناوی و کشورهای آن منطقه می برد.

اخیرا نیز اطلاعاتی از این بازی لو رفته بود و حاکی از آن بود که نسخه بعدی Assassin’s Creed فرا پلتفرم خواهد بود و همچنین داستان وایکینگ ها را روایت می کند. یکی از اعضای بالارتبه یوبی‌سافت نیز در واکنش به جنجال رسانه ها گفته است که صحبت مدیرعامل تنها نشان دادن علاقه او به ساخت یک نسخه در چین بوده است و به این معنی نیست که حتما این اتفاق خواهد افتاد و نباید به اشتباه افتاد.
نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.