Halo-Infinite
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر: معرفی کامل Xbox Series X نزدیک است

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
282 بازدید

حالا که به ماه مه میلادی نزدیک می شویم، بسیاری از طرفداران Xbox منتظر معرفی بازی های جدید این کنسول و تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید آن هستند. به نظر می رسد که قرار نیست بیشتر از اینها منتظر بمانیم و قرار است به زودی کنفرانس های معرفی کامل کنسول Xbox Series X برگزار شود.

فیل اسپنسر در جدیدترین توییت خود، به سوال یکی از طرفداران اکس باکس مبنی بر اینکه چه زمانی شاهد معرفی کامل کنسول جدید انجام خواهد شد، جواب داده است. اسپنسر بیان کرده است که در مورد برنامه ریزهای آینده خوش بین است و اینکه معرفی بازی های کنسول Xbox Series X نیز بسیار نزدیک است.

Phil Spencerدیروز برنامه هایمان را برای معرفی بیشتر کنسول تا زمان انتشار بررسی می کردیم. تیم ما واقعا کار عالی انجام داده است و هیچ وقت این اندازه در مورد برنامه هایمان هیجان زده نبوده ام. ما حرف های شما را شنیده ایم و می دانیم که شفافیت را در کنار اصالت می خواهی. ما به نمایش کنسول با این روند ادامه خواهیم داد. قدم بعدی چندان دور نیست(بازی ها)

مایکروسافت در مقایسه با سونی بخش های زیادی از کنسول خود را معرفی کرده است و می دانیم که بازی های انحصاری چون Halo Infinite نیز همراه این کنسول خواهند بود. همچنین عنوان Hellblade II: Senua’s Saga نیز دیگر بازی است که به عنوان انحصاری این کنسول معرفی شده است. با توجه به خریداری استودیوهای مختلف توسط مایکروسافت به نظر می رسد که شاهد یک نسل طوفانی از سوی ردموندی ها خواهیم بود.

اما در مورد کنفرانس های آینده این کمپانی باید گفت با توجه به لغو E3 2020، به نظر می رسد که رویدادی جایگزین در پیش داریم اما قبل از آن و در ماه مه نیز یک رویداد دیجیتالی خواهیم داشت که احتمالا منظور اسپنسر همین بوده است. در حال حاضر کنسول Xbox Series X برای عرضه در آخر سال میلادی آماده شده است و باید دید چه در پیش ماست.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.