دانلود بازی Railway Empire - France برای PC
دانلود بازی Railway Empire - France برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Railway Empire – France برای PC

پارسی گیم 14 خرداد 1398 بدون دیدگاه
7,651 بازدید

دانلود بازی Railway Empire – France برای کامپیوتر

انقلاب صنعتی چنان تأثیری روی تاریخ بشر دارد که اصلاً نمی‌شود فکر کرد چطور قبل آن ما انسان‌ها می‌زیسته‌ایم و اصلاً حوصله‌مان سر نمی‌رفته است! یکی از آن اختراع‌های مهم آن زمان، قطار یا همان لوکوموتیو بود که با موتور بخار کار می‌کرد و تمام اروپا و آمریکا را تحت تأثیر خود قرارداد. Railway Empire ما را به سفری تاریخی در سال‌های منتها به قرن نوزدهم می‌برد و رقابت تنگاتنگ و عجیب ساخت راه‌آهن را جلوی چشمانمان به تصویر می‌کشد و باید با اتخاذ تصمیماتی برنده از میان تمام کمپانی‌ها بیرون بیایید و تأسیس خط راه‌آهن را شروع کنید. استودیو Gaming Minds اخیراً بسته الحاقی فرانسه را برای این بازی منتشر کرده است و با سفر به زمان ناپلئون، تجربه‌ای جالب از ساخت راه‌آهن سراسری امپراتوری فرانسه را کسب خواهید کرد.

پادشاهی فرانسه برای بار دوم از بین رفته است و این جمهوری خواهان هستند که بار دیگر جان گرفته‌اند. Railway Empire شما را به سفری جالب در طول انقلاب صنعتی می‌برد و باید قدرت فرانسه را با ایجاد خط راه آهنی سراسری تقویت کنید و به جنگی در پشت مرزهای دور یاری رسانید. با ورود به بازی، نام خود را وارد خواهید کرد و سپس آموزش‌هایی برای توسعه راه‌آهن و البته تعمیر لوکوموتیوهای جدید به شما خواهد داد و بعدازآن لازم است که ایستگاه‌های مختلف را خلق کنید و امنیت قطارها را در مسیرهای عجیب و میان جنگل و دره‌ها تأمین کنید. هر بار یک مرحله خاص جلوی شما قرار دارد و باید وظایف آن را به‌خوبی انجام دهید تا بتوانید با مرحله بعدی سروکله بزنید.

بازی خلاقیت زیادی به خرج داده است و مثلاً می‌توانید راه‌آهن را تنها به شهرهایی که دوست دارید توسعه دهید و یا اینکه کسب‌وکارهای محلی را از آن خود کنید و یا از بانک برای توسعه کارتان وام بگیرید و رقبا را به‌زانو بکشید. از سوی دیگر نباید به فناوری‌های موجود بسنده کنید و مدام باید راه‌آهن خود را اصلاح کنید و همچنین قطارهای بهتری را توسعه دهید و بالاخره Railway Empire نیازی به خساست نمی‌بیند و باید خوب خرج کنید و همچنین خوب نیز برداشت کنید. تمام کالاهای یک شهر از خط آهن منتقل می‌شود و تنها به این فکر کنید که چه تجارتی پشت آن نهفته است! سیستم ریل سازی خودکار نیز در بازی حاضر است که البته همیشه راهکار مناسبی را ارائه نمی‌دهد و دستی به ساخت آن‌ها بپردازید.

ممکن است بارها به کتاب‌های تاریخی سر زده باشید یا اینکه مستندها در مورد انقلاب صنعتی و راه‌آهن دیده باشید و همیشه آرزو کرده باشید که یک روز خودتان یک‌راه آهن بسازید و به چنین کاری مشغول شوید. اگر چنین است، Railway Empire بهترین بازی برای شماست و تجربه مدیریتی آن ساعت‌ها شما را سرگرم خود خواهد کرد و تجربه آن را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. هو هو کیش‌کیش!

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions)
Processor: Intel Core i5 750 @ 2.6 GHz or AMD Phenom II X4 @ 3.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX460 or AMD Radeon HD5870 (1024MB VRAM with Shader Model 5.0)
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10(64bit versions)
Processor: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD FX 4100 @ 3.6
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD7970 or better (2048MB VRAM or more, with Shader Model 5.0)
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In the wake of Emperor Napoleon III’s exile, the French monarchy has collapsed for the second time, and the Third Republic has taken its place. In the Railway Empire – France DLC you will decide your country’s industrial future. Either take sides with a militaristic general and increase the strength of France’s borders in anticipation of a new war or help the minister of public work to rebuild the infrastructure of the country and undertake the controversial new “Eiffel Tower” project.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 10.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.